وکیل حقوقی

10 تا از بهترین موسسه حقوقی در اصفهان⭐【سال1403】

در این مقاله قصد داریم 10 تا از بهترین موسسه حقوقی در اصفهان را به شما معرفی کنیم؛ اصفهان از لحاظ گسترش وسعت جغرافیایی و تراکم جمعیت جزو شهرهای بزرگ ایران به شمار می آید. ممکن است برای افراد ساکن در این شهر، مشکلات حقوقی بسیار زیادی ایجاد شود و به همین دلیل ساکنین اصفهان به دنبال یک موسسه حقوقی معتبر در اطراف خود باشند. موسسه های حقوقی معتبری که با سابقه درخشان خود و همچنین حضور وکلای حرفه ای، می توانند بهترین راه کارها را به موکلین خود ارائه دهند. اگر شما نیز به دنبال یافتن بهترین موسسه حقوقی در اصفهان هستید، با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

موسسه حقوقی چیست؟

موسسه حقوقی، یکی از زیر مجموعه های موسسات غیر تجاری است که توسط چندین وکیل مجرب و یا بازنشسته برای انجام فعالیت های حقوقی با جنبه های علمی تاسیس شده است. موسسات حقوقی رابط بین وکیل و موکل هستند و در زمینه وکالت پرونده های موکلین، کارشناسان حقوق و یا وکلای دادگستری در این موسسات فعالیت می کنند.

یک موسسه حقوقی برای ثبت رسمی به دو نفر که دارای مدرک حقوق و یا وکیل دادگستری می باشند و بیش از 10 سال از سابقه وکالت آن ها می گذرد، نیازمند است. برای ثبت موفق یک موسسه حقوقی نیاز به مجوز از قوه قضاییه الزامی است، این مجوز همان پروانه وکالت است که در طول مدت فعالیت قید شده، مجوز فعالیت موسسه حقوقی به شمار می آید و در پایان مهلت اعتبار نیاز به تمدید در مراجع ذی صلاح را دارد.

موسسه حقوقی چیست؟

کار بهترین موسسه حقوقی در اصفهان چیست؟

وسعت فعالیت وکلای قوه قضاییه در موسسات قضایی به حدی است که مهم ترین پرونده های حقوقی و قضایی به آن ها سپرده می شوند. این وکلا با تبحر و تجربیات کسب کرده در مدت زمان وکالتشان و بهره مندی از امکانات به روز می توانند در احقاق حقوق موکلین خود تلاش کنند. از جمله وظایف بهترین موسسه حقوقی در اصفهان که می توان به آن ها اشاره داشتبه شرح ذیل می باشد:

مشاور خانواده: یکی از اساسی ترین وظایف وکلای موسسات حقوقی، ارائه مشاوره صحیح در امور خانواده است. مشاوره اعضای خانواده در زمانی که گرفتار بحران عاطفی شده و در ادامه این تنش ها، دچار تصمیمات ناگهانی و عجولانه می شوند، می تواند در ثبات این بنیان اصلی اجتماع موثر واقع شوند. حوزه فعالیت وکیل خانواده بسیار گسترده و در جهت ثبات خانواده امری است حیاتی. حوزه های اصلی فعالیت وکیل خانواده که در این جا اشاره ای کوتاه به آن ها می کنیم عبارتند از:

  • فسخ نکاح
  • طلاق
  • طلاق توافقی
  • طلاق خلع و مبارات
  • استرداد جهیزیه
  • فرزند خواندگی
  • مهریه
  • حضانت فرزندان
  • نفقه زن و فرزند

وصول مطالبات: برخی از روابط مالی بین افراد، به صورت کتبی مدیریت می شود و در برخی تنها به صورت شفاهی و براساس شناخت و یا معاملات قبلی انجام می شود. وکیل چک و سفته، وکیلی است که در حوزه مطالبات و وصول بدهی های پرداخت نشده تخصص ویژه داشته و در اصطلاح وکیل مطالبات نامیده می شود.

مشاوره کیفری: در انواع شکایت های کیفری که امری تخصصی است، نوشتن شکوائیه کیفری شیوه ای خاص ندارد و مانند دعاوی حقوقی نیاز به ثبت در فرمی خاص نیست اما بهتر است این نوع شکایت نامه توسط وکیل حرفه ای تنظیم شود. انتخاب وکلای باتجربه در انواع شکایت کیفری می تواند به یافتن راهکارهای قانونی و برائت موکل از اتهام نسبت داده شده ختم شوند.

10 تا از بهترین موسسه حقوقی در اصفهان را بشناسید!

دفتر وکالت و موسسه حقوقی سفیر عدالت

دفتر وکالت و موسسه حقوقی سفیر عدالت

موسسه حقوقی سفیر عدالت اصفهان یکی از موسسات تخصصی حقوقی در شهر اصفهان بوده که دارای وکلای متخصص و با سابقه در حوزه های محتلف می باشد شما به محض تماس با این موسسه حقوقی میتوانید با وکیل متخصص در حوزه مشکل حقوقی خود مشاوره داشته باشید و در صورت تمایل وکالت پرونده خود را به ایشان بدهید ضرورت وجود وکیل تخصصی در دعاوی خانواده ملکی کیفری و ثبتی بر کسی پوشیده نیست

بهترین وکلای اصفهان برای احیای حقوق شما گرد هم آمده اند.

موسسه حقوقی سفیر عدالت برای هر مشکل حقوقی وکیل متخصص دارد…

ارتباط مستقیم با وکلای پایه یک با تجربه در دفتر وکالت

در کلیه دعاوی ملکی. خانواده. کیفری. مطالبات. ثبتی. تجاری

تا رسیدن به حق قانونییتان همراهتان هستیم

شماره تماس جهت مشاوره با وکلای متخصص حوزه پرونده شما:

٠۹۱۳۷۱۶۲۸۹۶

وب سایت: www.vakilisfahan.ir

موسسه حقوقی میزان صدر پارسه

موسسه حقوقی میزان صدر پارسه

موسسه حقوقی میزان صدر پارسه یکی از بهترین موسسه حقوقی در اصفهان می باشد؛ این موسسه متشکل از وکلای پایه یک دادگستری مجرب و اساتید دانشگاه های کشور است که آگاهی افی به آخرین دستاوردهای دنیا دارند؛ این موسسه سعی بر این دارد که وکالت در دعاوی مختلف، داوری، امور اداری، ارائه خدمات مشاوره ای سرمایه گذاری، حل و فصل اختلافات و … را انجام دهد. ازجمله خدمات مهم این موسسه مشاوره حقوقی و قضایی، مشاوره بازرگانی، مالیاتی و مشاوره های IT است.

آدرس : اصفهان، خیابان شیخ بهایی ان 216 واحد 102

موسسه حقوقی سفیر عدالت اصفهان

موسسه حقوقی اصفهان

در موسسه حقوقی سفیر عدالت اصفهان یکی از بهترین موسسه حقوقی در اصفهان است؛ در این موسسه وکلای کاملا متخصص حضور دارند که تلاش می کنند یک قدم برای احقاق حقوق متقاضیان بردارند؛ راهکارهای مختلفی در این موسسه ارائه می گردد که به طور کاملا حضوری و غیرحضوری و حرفه ای می باشد. در این موسسه تمامی دعاوی خانوادگی، کیفری، ملکی، مالی و غیرمالی، حقوقی و … بررسی می شود.

آدرس : اصفهان، خیابان شیخ مفید، حدفاصل کوچه 18 و 20، جنب داروخانه فرید زادگان

موسسه حقوقی حامی عدالت

موسسه حقوقی حامی عدالت

موسسه حقوقی حامی عدالت در اصفهان جزو موسسات برتر می باشد که می تواند خدمات کاملا متنوعی به متقاضیان ارائه گردد. این موسسه تاسیس شده در سال 1393 است که تجربه بسیار زیادی را در طی این سال ها کسب کرده است. از جمله ویژگی های این موسسه قابل اعتماد بودن و اطمینان از شغل بی عیب و نقص اعضای گروه می باشد. موسسه حامی عدالت یکی از بهترین موسسه حقوقی در اصفهان است.

آدرس : اصفهان، خیابان بزرگمهر، ابتدای هشت بهشت غربی، ساختمان فدک، طبقه همکف

موسسه حقوقی اصفهان

موسسه حقوقی اصفهان

موسسه حقوقی اصفهان دارای برترین وکلای شهر بزرگ اصفهان است که خدمات حقوقی بسیار خوبی را به مردم عزیز این شهر ارائه می دهد. در این موسسه وکلای خبره که دارای سابقه بسیار موفق در پرونده های گذشته است، فعالیت می کنند و تمامی پرونده های حقوقی را با حل می کنند. این موسسه یکی از بهترین موسسه حقوقی در اصفهان می باشد.

موسسه حقوقی داوری سپهر داد ستایش

موسسه حقوقی داوری سپهر داد ستایش

موسسه حقوقی داوری سپهر داد ستایش یکی از بهترین موسسه حقوقی در اصفهان می باشد؛ در این موسسه وکلای بسیار مجرب و خبره در حال فعالیت اند و سعی بر این دارند که بهترین و تخصصی ترین خدمات را در اختیار هر یک از موکلین عزیز شهر اصفهان قرار می دهد.

آدرس: اصفهان، ارتش، نبش کوچه 47، ساختمان محمدی، طبقه اول

موسسه حقوقی آریا منش

موسسه حقوقی آریا منش

موسسه حقوقی آریا منش یکی از بهترین موسسه حقوقی در اصفهان می باشد؛ این موسسه جزو موسسات برتر شهر بزرگ اصفهان محسوب می شود که شهرت بسیار زیادی بین مردم دارد؛ اکثر افراد ساکن اصفهان این موسسه را می شناسند و برای حل مشکل پرونده وکالتی با دعاوی مختلف حقوقی، کیفری، ملکی، خانواده و … به این موسسه مراجعه می کنند.

آدرس: اصفهان، سعادت آباد، خیابان چهارباغ بالا، خیابان نیکبخت

موسسه حقوقی منتخب

موسسه حقوقی منتخب

موسسه حقوقی منتخب یکی از بهترین موسسه حقوقی در اصفهان می باشد که دارای وکلای بسیار خبره و مشاوران حقوقی بسیار مجرب می باشد؛ در این موسسه سخت ترین و دشوارترین پرونده ها با دعاوی متفاوت خانواده، ملکی، کیفری، حقوقی و … حل می شوند از این رو بیشتر مردم اصفهان با این موسسه آشنا هستند و مشکلات وکالتی شان را به وکلای خبره می سپارند.

آدرس: اصفهان، شهیش آباد، بلوار کاوه، خیابان علی اصغر ستونی

موسسه حقوقی سایا

موسسه حقوقی سایا

موسسه حقوقی سایا یکی از موسسات بسیار مشهور استان بزرگ اصفهان می باشد؛ هر یک از مشاوران حقوقی و وکلایی که در این موسسه معروف فعالیت دارند بسیار باتجربه و حرفه ای می باشند؛ افرادی که به موسسه سایا مراجعه می کنند، دیگر نگران حل شدن مشکلات مختلف وکالتی در زمینه دعاوی مختلف از جمله خانواده، کیفری، ملکی، حقوقی و … نیستند؛ همه این مسائل موجب شده که موسسه سایا به عنوان یکی از بهترین موسسه حقوقی در اصفهان شناخته شود.

آدرس: اصفهان

موسسه حقوقی قانون

موسسه حقوقی قانون

موسسه حقوقی قانون در شهر بزرگ تاریخی اصفهان احداث شده است که شهرت و محبوبیت بسیار زیادی بین مردم عزیز این شهر دارد؛ هر گونه مشکل متفاوت وکالتی در حوزه دعاوی متعدد از جمله کیفری، حقوقی، خانواده، ملکی و … در این موسسه مشهور قابل حل می باشند؛ هدف موسسه قانون جلب کردن رضایت و نظر همه افراد مراجعه کننده می باشد؛ از این رو به عنوان بهترین موسسه حقوقی در اصفهان شناخته شده است.

آدرس: اصفهان، سعادت آباد، خیابان نیکبخت

داوری حقوقی چیست؟

یکی از بهترین راه کارهای برطرف شدن اختلاف میان افراد در حین انجام قراردادهای کاری و یا اجرای مفاد آن، مراجعه به داوری حقوقی است. طرفین قرارداد، در زمان بروز مشکل و ناتوانی در حل آن، قبل از هر اقدام حقوقی و مراجعه به دادگاه و مطرح کردن مشکل در محاکم قضایی، بهتر است موضوع اختلاف خود را با بهترین داور حقوقی که غالبا بهترین وکیل پایه یک دادگستری در اصفهان است و در متن قرارداد از قبل مشخص شده است، مطرح کرده و از مشاوره او بهره بگیرند و در واقع حرف او را ملاک عمل خود قرار دهند.

در قوانین کشور ما و در مواد 454 تا 501 قانون آیین دادرسی مدنی و در باب هفتم به بحث تعیین داور در قراردادهای کاری و تجاری پرداخته شده است. داور شخصی حقیقی است که طرفین قرارداد به وی اعتماد کامل داشته و او فردی امین است که به عنوان داور ما بین طرفین قرارداد انتخاب می شود و در متن قرارداد کاری به آن داور اشاره واضح شده و حرف و نظر وی ملاک رفتار طرفین قرارداد است. گاهی طرفین قرارداد، از طریق شرکت ها و یا موسسات حقوقی شخصی را به عنوان داور تعیین کرده و پیگیری حل مشکل را به وی واگذار می کنند.

داوری حقوقی چیست؟

انواع داوری در بهترین موسسه حقوقی در اصفهان

از آن جایی که داوری میان افراد کاری پیچیده و در بیشتر مواقع در پرونده های مهم استفاده می شود حضور جمعی از وکلای حرفه ای به روند صحیح پیگیری پرونده موکلین کمک شایانی می کند و در صورت کلی داوری حقوقی به دو نوع کلی تقسیم می شود که عبارتند از:

  • داوری اختیاری:

در هنگام عقد قرارداد و در لابه لای بندها و تبصره های ذکر شده در آن، طرفین می توانند به این نکته مهم اشاره کنند که در صورت بروز اختلاف، آن را از طریق داوران منتخب که در قرارداد به آن ها اشاره می کنند حل نماییم و یا این که ضمن یک توافق نامه داوری یا قراردادی جداگانه اختلاف خود را از طریق داور حل کنند. بهتر است تعداد داوران انتخابی سه نفر باشد تا در زمان داوری و در تصمیم گیری ها مشکلی رخ ندهد.

در این زمان که به صورت اختیاری داور تعیین می شود، مشخصات داوران، تعداد آن ها، حقیقی و یا حقوقی ( شرکت های حقوقی) بودن و وظیفه تعیین شده برای هر یک از داوران به وضوح ذکر می گردد.

  • داوری اجباری:

در برخی موارد دادگاه، حل یک مسئله را با توجه به شرایط موجود در پرونده از طریق داوری به مصلحت می بیند و موضوع را برای حل اختلاف به داور ارجاع می دهد به این مورد داوری اجباری اطلاق می شود.

در این نوع داوری طرفین دعوا هیچ نقشی در انتخاب داور نداشته و این نوع داوری را قانون گذار مشخص می کند. در این نوع داوری طرفین دعوا می توانند قاضی رسیدگی به پرونده را خودشان انتخاب کنند و در نتیجه رای دادگاه را بهتر و راحت تر می پذیرند هر چند که این رای به نفع یکی و ضرر دیگری باشد.

کلام آخر

بر اساس ضوابط مشخص شده، فقط وکلا می توانند نسبت به ثبت موسسه داوری اقدام کنند؛ موسسه داوری یک موسسه حقوقی غیر تجاری برای ارائه مشاوره و وکالت به متقاضیان است. بهترین وکلا در بهترین موسسه حقوقی در اصفهان با قبول وکالت پرونده های موکلین، ارائه دهنده بهترین راه کارها به شما عزیران می باشند.

اگر به دنبال بهترین وکیل ملکی در ایران هستید می توانید به مقاله مراجعه کرده و از مطالب آن بهره لازم را ببرید. از این که تا پایان مقاله با ما همراه بودید بسیار متشکریم؛ در صورت داشتن هر گونه انتقاد یا پیشنهاد می توانید از طریق سایت وکیل چی با ما در تماس باشید.

مرجع ثبت موسسه داوری کجا است؟

این نوع موسسات غیر تجاری محسوب شده و در حال حاضر ثبت شرکت های غیر تجاری زیر نظر ادره ثبت انجام می شود.

آیا برای ثبت موسسه حقوقی، پروانه وکالت لازم است؟

بله، یکی از مدارک مورد نیاز برای ثبت موسسه حقوقی، ارائه پروانه وکالت است.

موضوع فعالیت موسسات حقوقی چیست؟

موضوع فعالیت موسسات حقوقی شامل امور حقوقی، کیفری، خانواده و مشاوره می باشد.

5/5 - (5 امتیاز)

صدف طاهری

سلام صدف طاهری هستم. دارای چندین سال سابقه تولید محتوا در زمینه مسائل حقوقی و وکالت می باشم، در حال حاضر در سایت وکیل چی به عنوان نویسنده تحت وب مشغول به فعالیت هستم. هدف من تولید محتوای مفید برای کاربران است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − هفده =

دکمه بازگشت به بالا