وکیل

10 تا از بهترین وکیل پایه یک دادگستری در اصفهان✅【1403】❤️

در این مقاله قصد داریم ده تا از بهترین وکیل پایه یک دادگستری در اصفهان را به شما معرفی کنیم با ما همراه باشید. یکی از مواردی که ممکن است هر فردی در جامعه به آن نیاز داشته باشد تنظیم شکوائیه در موردی خاص و تقدیم آن به مراجع قضایی است که البته افراد می توانند خودشان برای پیگیری پرونده خود اقدام کنند اما ممکن است با مشکلاتی مواجه شوند که قادر به حل آن نبوده و نه تنها پرونده حقوقی خود را به نتیجه دلخواه نمی رسانند بلکه موجب پیچیده شدن آن نیز می شوند ودر مواردی نیز با شکست مواجه شده و متحمل ضرر و زیان زیادی می شوند لذا انتخاب بهترین وکیل پایه یک دادگستری که از تجربه و تخصص بالایی برخوردار است را به این افراد قبل از هرگونه اقدامی برای طرح دعوی پیشنهاد می دهیم.

بهترین وکیل پایه یک دادگستری در اصفهان چه کسی است؟

وکیل کسی است که به موجب یک قرارداد انجام اموری به او سپرده می شود به عبارتی دیگر وکیل را می توان به عنوان یک نماینده قانونی که انجام مسئولیت هایی به او سپرده می شود معرفی نمود و وکیل پایه یک دادگستری نیز به فردی گفته می شود که در رشته حقوق تحصیل کرده و بعد از گذراندن آزمون  و دوره کارآموزی موفق به دریافت وکالت پایه یک گردیده است و قادر به پیگیری امور حقوقی در مراجع قضایی می باشد. لازم است که بدانید برای پیگیری پرونده های حقوقی تنها بایستی به بهترین وکیل پایه یک دادگستری در اصفهان مراجعه کنید.

وکیل پایه یک دادگستری چه کسی است؟

هدف از مراجعه به وکیل پایه یک دادگستری

افرادی که با مشکلات حقوقی مواجه می شوند سعی می کنند قبل از هر اقدامی به منظور جلوگیری از هرگونه ضرر و زیان با بهترین وکیل اصفهان مشورت کنند که مشاوره با وکیل پایه یک ممکن است به یکی از اهداف ذیل انجام گیرد:

  • برخی افراد ممکن است توانایی مالی لازم برای سپردن پرونده حقوقی خود به بهترین وکیل پایه یک دادگستری در اصفهان را نداشته باشند از این رو به منظور کسب اطلاعات حقوقی لازم در مورد پرونده ای که در دست دارند با یک وکیل پایه یک دادگستری مشورت می کنند.
  • دسته ای دیگر از افراد نیز ممکن است هیچگونه مشکل حقوقی نداشته باشند و تنها به منظور کسب اطلاعات حقوقی بیشتر در موردی خاص درخواست مشاوره با وکیل پایه یک را داشته باشند به عنوان مثال افرادی که قصد دارند شرکتی را راه اندازی کنند و یا این که یک قرارداد کاری در خارج کشور امضا نمایند ترجیح می دهند برای جلوگیری از هرگونه خسارت و ضرر احتمالی با بهترین وکیل پایه یک دادگستری در اصفهان مشورت داشته باشند.
  • عده ای دیگر نیز به منظور انتخاب وکیل باتجربه و متخصص با چندین وکیل پایه یک مشاوره می کنند این افراد در جلسه مشاوره کلیات پرونده حقوقی خود را در اختیار وکیل قرار می دهند و در صورتی که با هم به توافق برسند بعد از عقد قرارداد وکالت و پیگیری پرونده خود را به او می سپارند.

مطلب پیشنهادی: بهترین وکیل مواد مخدر در اصفهان

برخی از مهم ترین ویژگی های یک وکیل خوب در جدول زیر لیست شده است:

🥇 سطح وکیل:وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ تخصص:ملکی، کیفری، خانواده، ثبتی، حقوقی
📝 خدمات:مشاوره رایگان + پیگیری پرونده
✔️ میزان موفقیت:%90 موفقیت پرونده ها
💰 هزینه وکیل:بر اساس سختی پرونده

10 تا از بهترین وکیل پایه یک دادگستری در اصفهان را بشناسید!

محمدمهدی رضیان

محمد مهدی رضیان وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی در استان اصفهان و استاد دانشگاه و عضو اتحادیه سراسری وکلای دادگستری با سوابق و پرونده های متعدد موفق به عنوان بهترین وکیل اصفهان شناخته میشود. تجربه بالا و درصد موفقیت در زمینه پرونده های حقوقی کیفری ملکی و خانواده باعث شده محمد مهدی رضیان به عنوان بهترین وکیل در اصفهان انتخاب گردد.سابقه وکالتی درخشان ، میزان رضایت مندی حداکثری و تخصص مرتبط با پرونده و دانش فراوان وشناخت رویه دادگاهها از ویژگی های محمد مهدی رضیان میباشد، در نظر سنجی های مشاوره های تخصصی وکلای اصفهان بالاترین میزان امتیاز و رضایت مندی مربوط به وکیل رضیان بوده و به دلیل دانش بروز حقوقی و تحلیل صحیح پرونده و تسلط بر قوانین و تلاش برای حقوق موکل، اولین انتخاب موکلین به عنوان بهترین وکیل اصفهان محسوب میگردد.

تخصص و مهارت:

  • استاد دانشگاه
  • مشاور حقوقی شرکت های تجاری و خصوصی
  • وکالت و مشاوره پرونده های حقوقی کیفری،ثبتی،خانواده،مواد مخدر،قراردادها،داوری
  • سوابق پرونده های امنیتی و دادگاه انقلاب
  • رتبه برتر آزمون وکالت و اختبار
  • مدرس دوره های حقوقی و قرارداده

آدرس : اصفهان – خیابان چهارباغ بالا- حدفاصل مترو شریعتی و مجتمع پارک-جنب کوچه ۲۳- مجتمع سعادت – طبقه دوم- واحد چهار

شماره تماس: 09132000186

میترا آزرم

میترا آزرم

میترا آزرم را با 17 سال سابقه وکالت، کارشناس ارشد حقوق و عضو کانون وکلای دادگستری می توان به عنوان یکی از بهترین وکیل پایه یک دادگستری در اصفهان معرفی کرد ایشان با توجه به فن کلام و نفوذ بیان و سابقه درخشانی که در حوزه های مختلف حقوقی دارند تاکنون پرونده های زیادی را به نتیجه مثبت رسانده اند. سرکار خانم آزرم به دلیل اخلاق خوب، تعهد، مسئولیت پذیری، انصاف در دریافت حق الوکاله و تلاش مستمر برای دفاع از موکل توانسته اند موفقیت های چشم گیری را کسب نموده و اعتماد و رضایت مردم را جلب نمایند.

تخصص و مهارت:

  • 17 سال سابقه وکالت
  • عضوکانون وکلای دادگستری استان اصفهان
  • کارشناسی ارشد حقوق
  • مشاوره حضوری و غیرحضوری

آدرس: اصفهان، خیابان نیکبخت، روبروی دادگستری، مجتمع ورزشی تندرستی، طبقه دوم، واحد 10

حمید بابایی

حمید بابایی

حمید بابایی وکیل پایه یک دادگستری با 18 سال سابقه در حوزه وکالت در دعاوی حقوقی، خانواده و ملکی فعالیت می کنند ایشان بر کلیه قوانین حقوقی تخصص و تبحر بالایی دارند و یکی از وکلای باتجربه در اصفهان می باشند. ایشان به دلیل دانش بالا، تجربیات ارزشمند و فن بیان قوی در تعداد قابل توجهی از پرونده ها به پیروزی رسیده اند. مشاوره های ارائه شده توسط ایشان منجر به حل و فصل بسیاری از اختلافات در پرونده های مختلف شده است.

  تخصص و مهارت:

  • 18 سال سابقه وکالت
  • دکتری جرم شناسی
  • مشاور و وکیل قرارگاه فرماندهی ارتش نزاجا تهران
  • مشاوره حضوری و غیرحضوری

آدرس: اصفهان، چهار راه حکیم نظامی، جنب بانک پارسیان و بانک پاسارگاد

شماره تماس: 09131170407

نرگس شفیعیون

نرگس شفیعیون

نرگس شفیعیون کارشناس ارشد حقوق خصوصی در زمینه دعاوی خانواده، کیفری، اعسار، تملک آپارتمان ها، اوراق تجاری و غیره  فعالیت دارند و با توجه به این که درصد بالایی از پرونده هایی که وکالت کرده اند را با موفقیت به نتیجه رسانده اند لذا به عنوان یکی از بهترین وکیل پایه یک دادگستری در اصفهان شناخته می شوند. ایشان دارای پروانه وکالت پایه یک هستند و همچنین عضو کانون وکلای دادگستری استان اصفهان نیز می باشند. همکاری با موسسات و شرکت های مختلف در کارنامه کاری خانم شفیعیون به چشم می خورد.

تخصص و مهارت:

  • عضوکانون وکلای دادگستری اصفهان
  • کارشناسی ارشد حقوق خصوصی
  • مشاوره حضوری و غیر حضوری

آدرس: اصفهان، خیابان نظر میانی، خیابان خورشید، مقابل پیتزا ناپلی

حمیدرضا رحمانی

حمیدرضا رحمانی

حمیدرضا رحمانی وکیل پایه یک دادگستری در اصفهان پرونده های زیادی را در دعاوی حقوقی، خانواده، کیفری و غیره به نتیجه دلخواه موکل خود رسانده اند ایشان همچنین به عنوان مشاور حقوقی نیز به صورت حضوری و غیر حضوری فعالیت می کنند. ایشان در تمامی حوزه ها از معلومات و دانش کافی برخوردار هستند اما به دلیل تجربه بیشتر در برخی از دعاوی اعم از پرونده های خانواده، مهریه، طلاق، خرید و فروش اموال غیر منقول و سرقفلی، تخصص و تبحر ویژه دارند.

تخصص و مهارت:

  • عضو کانون وکلای اصفهان
  • کارشناس ارشد حقوق خصوصی
  • مشاوره حضوری و غیرحضوری

آدرس: اصفهان، خیابان آمادگاه، جنب داروخانه سپاهان، ساختمان سپاهان4، طبقه اول، واحد5

علی شیرزاده

علی شیرزاده

علی شیرزاده یکی از بهترین وکیل پایه یک دادگستری در اصفهان می باشند که در حوزه دعاوی خانواده، کیفری، ملکی، اوراق تجاری، شهرداری، دیوان عدالت اداری و غیره فعالیت دارند. ایشان پس از به پایان رساندن تحصیلات خود، موفق به دریافت پروانه وکالت درجه یک شدند و فعالیت های حقوقی خود را آغاز نمودند. جناب آقای علی شیرزاده امکان دریافت مشاوره های حقوقی را به صورت غیر حضوری، انلاین و تلفنی را برای مراجعین خود فراهم نموده اند.

تخصص و مهارت:

  • کارشناسی ارشد حقوق خصوصی
  • مشاوره حضوری و غیرحضوری

آدرس: اصفهان، خیابان نیکبخت، روبروی دادگستری، ساختمان دیبا، طبقه1، واحد 2

حسین یاوری

حسین یاوری

حسین یاوری وکیل پایه یک دادگستری در اصفهان با 4 سال سابقه وکالت توانسته اند پرونده های زیادی را در حوزه های مختلف حقوقی به نتیجه دلخواه موکل خود برسانند. آقای یاوری تمام تلاش خود را برای حمایت از حقوق موکلین خود به کار می گیرند. ایشان قدرت بیان بسیار بالایی دارند و با استفاده از تجربیات خود توانسته اند تعداد قابل توجهی از دعاوی حقوقی و کیفری را با نتایج مطلوب به پایان برسانند.

تخصص و مهارت:

  • 4 سال وکیل یانک انصار
  • عضوکانون وکلای اصفهان
  • مشاوره حضوری و غیرحضوری
  • وکیل شرکت دربند تهران در اصفهان

آدرس: اصفهان، خیابان نیکبخت غربی، کوچه 16 شهید صادقی، اولین بن بست سمت راست، ساختمان دادگستری، واحد1

شماره تماس: 09133940430

مریم  پارسا

مریم  پارسا

مریم پارسا پروانه وکالت خود را از کانون وکلای استان اصفهان دریافت کردند و در تمامی حوزه های حقوقی فعالیت می کنند و ایشان را می توان به عنوان یکی از بهترین وکیل پایه یک دادگستری در اصفهان معرفی کرد. مشاوره های ارائه شده توسط خانم پارسا بسیار مثمر ثمر بوده و سبب حل و فصل بسیاری از مشکلات موکلین و مراجعین شده است. این وکیل کار کشته با کسب موفقیت های چشم گیر سابقه کاری درخشانی را به ثبت رسانده اند.

تخصص و مهارت:

  • عضو کانون وکلای دادگستری اصفهان
  • مشاور و مددکار مرکز مشاوره آرامش
  • مشاوره حضوری و غیرحضوری

آدرس: اصفهان، چهارباغ خواجو، ساختمان صدر خواجو، واحد 108

بهترین وکیل پایه یک دادگستری در اصفهان چه خدماتی ارائه می دهد؟

همانطور که می دانید بهترین وکیل پایه یک دادگستری در ایران و بهترین وکیل از تجربه و تخصص بالایی در حوزه های مختلف حقوقی برخوردار است از این رو افراد مختلف برای پیگیری پرونده های حقوقی و کیفری خود به این وکلا مراجعه می کنند که برخی از مهم ترین خدماتی که توسط وکیل پایه یک ارائه می شود به قرار ذیل است:

  • بهترین وکیل پایه یک دادگستری در اصفهان سعی در ایجاد سازش میان طرفین دعوی را دارد.
  • کلیه تعهدات و مبلغ حق الوکاله به صورت دقیق و واضح در قرارداد قید می کند.
  • در ازای دریافت هرگونه اسناد و مدارکی که برای پیگیری پرونده از موکل خود دریافت می کند به او رسید می دهد.
  • تنظیم و تدوین تمامی دادخواست ها و لوایح مورد نیاز برای پیگیری پرونده حقوقی بر عهده وکیل است.
  • در تمامی جلسات دادرسی در دادگاه حضور پیدا کرده و از موکل خود دفاع می کند.
بهترین وکیل پایه یک دادگستری در اصفهان چه خدماتی ارائه می دهد؟

تفاوت وکیل پایه یک دادگستری و وکیل قوه قضاییه

افرادی که در رشته حقوق و دیگر رشته های معادل آن تحصیل کرده اند می توانند در آزمون کانون وکلای دادگستری و یا مرکز وکلای قوه قضاییه شرکت کنند، نحوه برگزاری آزمون و همچنین دوره کارآموزی در هر دوی این مراکز تقریبا یکسان می باشد با این تفاوت که بعد از اتمام دوره کارآموزی در کانون وکلا و کسب نمره قبولی در آزمون نهایی به قبول شدگان پروانه وکالت پایه یک اعطا می گردد در صورتی که مرکز قوه قضاییه به افرادی که در آزمون قبول شده و دوره کارآموزی را به اتمام رسانده اند پروانه وکالت پایه دو اعطا می کند.

کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم  مطالب مفیدی در رابطه با وکیل پایه یک دادگستری در اختیار شما قرار دهیم و 10 تا از بهترین وکیل پایه یک دادگستری در اصفهان را نیز به شما معرفی کردیم تا به راحتی وکیل مورد نظر خود را بیابید. در صورتی که به هرگونه مشاوره در حوزه های مختلف حقوقی نیاز دارید می توانید آن را با هر کدام از وکیل های ذکر شده در سایت وکیل چی در میان بگذارید.

5/5 - (3 امتیاز)

رقیه فتاحی

رقیه فتاحی هستم، لیسانس کامپیوتر دارم و بخاطر علاقه ای که به مسائل حقوقی و نویسندگی دارم، از سال 1398 کار محتوا نویسی تحت وب انجام می دهم و سعی می کنم اطلاعات حقوقی خودم را به روز کنم تا در سایت وکیل چی اطلاعات مفید و جدیدی را در اختیار کاربران قرار دهم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 − 1 =

دکمه بازگشت به بالا