وکیل خانواده

10 تا از بهترین وکیل مهریه در ایران❤️【سال1403】✅️

آیا می دانید بهترین وکیل مهریه در ایران کیست؟ نحوه دریافت مهریه چگونه است؟ میزان دریافت مهریه طبق قانون چقدر می تواند باشد؟ ما در این این مقاله سعی کرده ایم که به طور کامل درباره این موضوعات، توضیح دهیم و پاسخگوی سوالات شما عزیزان باشیم. برای کسب اطلاعات لازم در این حوزه در ادامه مطلب همراه ما باشید.

مهریه و انواع آن

صداق یا مهریه، مالی است که مرد در هنگام عقد دائم برای زن به صورت قانونی ثبت می کند و موظف است که آن را پرداخت نماید. مهریه باید از هر چیزی که ماهیت مالی دارد مثل پول نقد، سکه، ملک و… تعیین شود. مهریه نباید چیزی خارج از عرف باشد، مثلا اعضای بدن نمی توانند به عنوان مهریه ثبت و خواسته شوند.

در هنگام عقد برخی مهریه خود را با عنوان عند المطالبه و برخی دیگر عند الاستطاعه ثبت می کنند. مهریه عندالمطالبه مهریه ای است که هر زمان زن آن را درخواست کند مرد باید آن را پرداخت نماید. اما مهریه عندالاستطاعه به مهریه ای می گویند که در هنگام درخواست آن وضعیت مالی و شرایط مرد بررسی می شود و در صورت داشتن توانایی، مرد را موظف به پرداخت آن می کنند. در صورت درخواست مهریه و مشکلات پرداخت و دریافت آن می توان از بهترین وکیل مهریه در تهران کمک گرفت.

مهریه و انواع آن

بهترین وکیل مهریه در ایران کیست؟

وکیل مهریه، فردی است که علاوه بر داشتن پروانه وکالت و فعالیت به عنوان وکیل پایه یک دادگستری، تجربه کافی در زمینه رسیدگی به دعاوی خانواده را دارد.

ویژگی متمایز وکلای مهریه این است که تخصص و تجربه ویژه ای در زمینه مهریه و طلاق را دارند. این وکلا به خوبی با پیچ و خم های مربوط به طلاق و مهریه آشنا بوده و باعث تسریع در روند پرونده می شوند.

برخی از ویژگی های بهترین وکیل مهریه:

🥇 سطح وکیل:وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ تخصص:ملکی، کیفری، خانواده، ثبتی، حقوقی
📝 خدمات:مشاوره رایگان + پیگیری پرونده
✔️ میزان موفقیت:%90 موفقیت پرونده ها
💰 هزینه وکیل:بر اساس سختی پرونده

10 تا از بهترین وکیل مهریه در ایران را بشناسید!

سحر زارع

سحر زارع

سحر زارع وکیل پایه یک دادگستری در شیراز می باشد که مشغول به دعاوی خانواده، مهریه، طلاق، کیفری، ثبتی و غیره است؛ ایشان مشاوره های حضوری و غیر حضوری ارائه می دهد و به عنوان یکی از بهترین وکیل مهریه در ایران شناخته می شود.

تخصص و مهارت:

  • مشاور حقوقی

آدرس: شیراز، فرهنگ شهر، روبروی دادسرا، ساختمان طبیعت

عباس مرادی

عباس مرادی

عباس مرادی وکیل پایه یک دادگستری در خرم آباد است که در انواع دعاوی تسلط بسیار زیادی دارد. ایشان طی چند سال فعالیت در حوزه وکالت، رضایت مراجعین خود را به خوبی جلب کرده است.

تخصص و مهارت:

  •  کارشناسی ارشد حقوق عمومی
  • مشاور حقوقی

آدرس: خرم آباد، خیابان علوی، بالاتر از میدان امام، مجتمع هفت آسمان، طبقه اول، واحد 106

مهدی باباشاهی

مهدی باباشاهی

مهدی باباشاهی وکیل پایه یک دادگستری در شهر اصفهان می باشد که سابقه درخشانی در زمینه وکالت دارد. ایشان یک وکیل کاملا حرفه ای و متعهد می باشد که در انواع دعاوی تسلط زیادی دارد.

تخصص و مهارت:

  • 15 سال تخصص و سابقه کار در وکالت
  • کارشناسی ارشد حقوق خانواده
  • مشاور حقوقی

آدرس: اصفهان، خیابان مقداد (آتش سابق)، نهرفرشادی، ساختمان زیتون، طبقه اول

محمدمهدی رضیان

محمد مهدی رضیان وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی در استان اصفهان و استاد دانشگاه و عضو اتحادیه سراسری وکلای دادگستری با سوابق و پرونده های متعدد موفق به عنوان بهترین وکیل اصفهان شناخته میشود. تجربه بالا و درصد موفقیت در زمینه پرونده های حقوقی کیفری ملکی و خانواده باعث شده محمد مهدی رضیان به عنوان بهترین وکیل در اصفهان انتخاب گردد. سابقه وکالتی درخشان، میزان رضایت مندی حداکثری و تخصص مرتبط با پرونده و دانش فراوان و شناخت رویه دادگاهها از ویژگی های محمد مهدی رضیان میباشد، در نظر سنجی های مشاوره های تخصصی وکلای اصفهان بالاترین میزان امتیاز و رضایت مندی مربوط به وکیل رضیان بوده و به دلیل دانش بروز حقوقی و تحلیل صحیح پرونده و تسلط بر قوانین و تلاش برای حقوق موکل، اولین انتخاب موکلین به عنوان بهترین وکیل اصفهان محسوب میگردد.

تخصص و مهارت:

  • استاد دانشگاه
  • مشاور حقوقی شرکت های تجاری و خصوصی
  • وکالت و مشاوره پرونده های حقوقی کیفری،ثبتی،خانواده،مواد مخدر،قراردادها،داوری
  • سوابق پرونده های امنیتی و دادگاه انقلاب
  • رتبه برتر آزمون وکالت و اختبار
  • مدرس دوره های حقوقی و قرارداده

آدرس : اصفهان – خیابان چهارباغ بالا- حدفاصل مترو شریعتی و مجتمع پارک-جنب کوچه ۲۳- مجتمع سعادت – طبقه دوم- واحد چهار

شماره تماس: 09132000186

 نجمه مباشری

 نجمه مباشری

نجمه مباشری وکیل پایه یک دادگستری در شیراز و بهترین وکیل مهریه در ایران است؛ ایشان یک وکیل با سابقه است که در همه دعاوی متخصص بوده و بهترین مشاوره های حقوقی را به مراجعین ارائه می کند.

تخصص و مهارت:

  • 11 سال تخصص کاری وکالت
  • کارشناسی ارشد جزا و جرم شناسی
  • مشاور حقوقی

آدرس: شیراز، سه راه باغشاه، س آبی

 مهدی سمیعی

مهدی سمیعی

مهدی سمیعی وکیل پایه یک دادگستری است که در شهر شیراز فعالیت می کند و ایشان با لقب بهترین وکیل مهریه در ایران معرفی شده است. وی به همه دعاوی های مختلف حقوقی تسلط بسیار زیادی دارد و فن بیانش بسیار خوب است. جناب آقای مهدی سمیعی راهکار و روش های کاملا کاربردی را به مردم عزیز ارائه می دهد تا پرونده های آن ها را به بهترین نتایج برساند.

تخصص و مهارت:

  • 16 سال سابقه کار و تخصص در وکالت
  • کارشناسی حقوق
  • کسب رتبه اول دانشکده حقوق
  • مشاور حقوقی

شماره تماس: 09173049403

آدرس: شیراز، فلکه شهرداری، خیابان پیروزی، پاساژ پیروزی، طبقه اول، واحد 51

 مریم جهانبخش

مریم جهانبخش

مریم جهانبخش وکیل پایه یک دادگستری می باشد و در حوزه دعاوی مختلف خانواده، طلاق، ملکی، کیفری و غیره مشغول به تخصص و فعالیت است و کاملا حرفه ای عمل می کند. سرکار خانم مریم جهانبخش یک وکیل صادق و با اخلاق است که ارتباط بسیار خوبی را با موکلین و مراجعین خود دارد.

تخصص و مهارت:

  • مشاور حقوقی

آدرس: اصفهان، چهار باغ بالا، خیابان نیکبخت، جنب کوچه خدابنده، پلاک 34، طبقه همکف، زنگ 3

رضا حسینی برج

رضا حسینی برج

رضا حسینی برج وکیل پایه یک دادگستری است که با لقب بهترین وکیل مهریه در ایران انتخاب شده است و در انواع دعاوی تخصص و مهارت بسیار بالایی دارد.

تخصص و مهارت:

  • کارشناسی ارشد حقوق خصوصی
  • 10 سال سابقه کاری در زمینه وکالت
  • مشاور حقوقی

آدرس: خراسان رضوی، مشهد، بزرگمهر شمالی، پلاک 17، طبقه 2، واحد 201

علیرضا بستامی

علیرضا بستامی

علیرضا بستامی وکیل پایه یک دادگستری در خرم آباد است. ایشان در دعاوی مختلف خانواده، کیفری، ملکی، طلاق و غیره به صورت کاملا تخصصی فعالیت دارد. ایشان به صورت کاملا حرفه ای امور وکالتی انجام می دهد و در این زمینه کاملا موفق عمل کرده است.

  • عضو کانون وکلای دادگستری خرم آباد
  • مشاور حقوقی

آدرس: خرم آباد، خیابان امام (ره)، میدان شاپور خواست، طبقه فوقانی بیمه آرمان

نیره شیخ زاده

kdvi ado chni

نیره شیخ زاده وکیل پایه یک دادگستری در شهر بزرگ و زیبا کاشان است. سرکار خانم نیره شیخ زاده تخصص و مهارت بسیار زیادی در زمینه حل همه مشکلات حقوقی داشته و در دادگاه بهترین دفاعیات را انجام می دهد.

تخصص و مهارت:

  • کارشناسی ارشد حقوق خصوصی

آدرس: کاشان، چهارراه آیت الله کاشانی، بالاتراز پاساژ ملت، جنب تهران طب، ساختمان ۱۱۰، طبقه فوقانی

نحوه دریافت مهریه

برای دریافت مهریه، زن باید مراحلی را طی کند. این مراحل به گفته بهترین وکیل مهریه در کرج به شرح زیر می باشند:

در اولین مرحله، زن باید درخواست خود را در سامانه ثنا برای مهریه ثبت کند. برای مبالغ کم تر از 20 میلیون، پرداخت مهریه در شورای حل اختلاف مطرح و در همان جا حل و فصل می شود. زمانی که مبلغ ثبت شده برای مهریه بیش از این مقدار باشد، باید از طریق دادسرا و به کمک بهترین وکیل مهریه در ایران برای درخواست مهریه اقدام شود.

اگر پس از تمام این مراحل استطاعت مالی مرد اجازه پرداخت مهریه را ندهد، وکیل مرد می تواند درخواست پرداخت به صورت اقساط را بدهد و مرد مطابق با درآمدی که دارد آن را به صورت ماهانه و یا سالانه پرداخت کند.

 نحوه دریافت مهریه

میزان دریافت مهریه طبق قانون چقدر می تواند باشد؟

  • مطابق ماده 22 قانون، برای مهریه ای که تا مبلغ 110 سکه در عقدنامه ثبت شده باشد، مرد موظف به پرداخت مهریه می شود.
  • اگر مهریه بیش از مقدار 110 سکه باشد، شرایط کمی تغییر می کند و دادگاه به میزان وسع مالی مرد توجه می کند و مطابق آن حکم صادر می کند.
  • اگر تمکن مالی مرد در حدی باشد که بتواند مبلغ مهریه را پرداخت کند، موظف است که تمام آن را به زن بدهد.
  • حکم جلبی که برای مهریه صادر می شود تنها برای میزان 110 سکه است و برای مازاد آن دادگاه حکم جلب نمی دهد.
  • بهترین وکیل مهریه برای تعیین میزان دارایی های مرد و دریافت حکم توقیف تمام تلاش خود را کند و وقت را ازدست ندهد تا زن بتواند آنچه را که حق اوست از مرد بگیرد.

کلام آخر

با توجه به مشکلات پیش آمده در زندگی زناشویی افراد تصمیم به جدایی می گیرند و زن مهریه خود را درخواست می کند، وکلای این حوزه می توانند راهنمایی های لازم را در اختیار طرفین قرار دهند. ما در این مقاله از وکیل چی سعی داشتیم که بهترین وکیل مهریه در ایران را به افرادی که به دنبال وکیل خوب هستند معرفی کنیم. شما تا به حال تجربه مراجعه به این وکلا را داشته اید؟ می توانید تجربه خود را در کامنت با دیگران به اشتراک بگذارید.

در صورت بخشیدن مهریه می توان مجدد درخواست مهریه داد؟

 بخشش مهریه در طلاق های خلع و مبارات انجام می شود.

آیا زن بعد از فوت همسر می تواند مهریه را به اجرا بگذارد؟

زن پس از فوت همسرش برابر قانون استحقاق دریافت مهریه از میراث مرد را دارد.

در چه شرایطی مهریه به زن تعلق نمی گیرد؟

تحت هیچ شرایطی حق مهریه زن ضایع نخواهد شد مگر آنکه خود از دریافت مهریه صرف نظر کند و ببخشد.

5/5 - (4 امتیاز)

صدف طاهری

سلام صدف طاهری هستم. دارای چندین سال سابقه تولید محتوا در زمینه مسائل حقوقی و وکالت می باشم، در حال حاضر در سایت وکیل چی به عنوان نویسنده تحت وب مشغول به فعالیت هستم. هدف من تولید محتوای مفید برای کاربران است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − نه =

دکمه بازگشت به بالا