وکیل کیفری

10 تا از بهترین وکیل خیانت در امانت در تهران⭐【سال1403】⚖️

در این مقاله قصد داریم ده تا از بهترین وکیل خیانت در امانت در تهران را به شما معرفی کنیم با ما همراه باشید. امانت داری یکی از اصول اخلاقی مهم در جامعه محسوب می شود و در اسلام نیز به آن تاکید بسیار شده و خیانت در امانت را به عنوان یکی از گناهان بزرگ معرفی نموده است. درقانون نیز به منظور برقرای حفظ نظم و جلوگیری از پایمال شدن حق و مال افراد به موضوع امانت توجه ویژه ای شده و خیانت در امانت را جرم تلقی کرده و برای آن مجازات در نظر گرفته است لذا در صورتی که به عنوان متهم و یا شاکی درگیر پرونده هایی در این زمینه شدید توصیه می کنیم حتما از بهترین وکیل خیانت در امانت کمک بگیرید.

بهترین وکیل خیانت در امانت در تهران کیست؟

وکیل خیانت در امانت به کسی گفته می شود که به صورت تخصصی در جریان دادرسی پرونده هایی در این زمینه فعالیت می کند و به افرادی که دچار آسیب و خسارت شده اند کمک خواهد کرد تا بتوانند از طریق قانون در سریع ترین زمان ممکن حق و حقوق خود را دریافت کنند. بهترین وکیل خیانت در امانت در تهران با تجربه بالایی که در حوزه پرونده های امانت داری برخوردار است ابعاد مختلف پرونده را مورد بررسی قرار داده و مناسب ترین راهکار را در جلسات مشاوره به موکل خود ارائه می دهد.

برخی افراد از اموال و یا مواردی که به عنوان امانت به آن ها سپرده می شود، سوء استفاده می نمایند. حتی در برخی موارد مشاهده می شود اموال امانت را به فروش می رسانند. در چنین مواردی وکیل خیانت در امانت می تواند با استفاده از قوانین این حوزه، به دفاع از حق مالک اصلی بپردازد. این وکیل دارای تحصیلات رشته حقوق و سایر رشته های مرتبط بوده که موفق به دریافت پروانه وکالت پایه یک شده است و تمرکز خود را به پرونده های حوزه خیانت در امانت معطوف نموده است.

وکیل خیانت در امانت کیست؟

ویژگی های بهترین وکیل خیانت در امانت در تهران

از مهم ترین ویژگی های بهترین وکیل در تهران که در دعاوی خیانت در امانت به صورت تخصصی فعالیت دارد می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • بهترین وکیل خیانت در امانت بایستی از گفتن کلمات غلوآمیز و دادن وعده های دروغین به موکل خود پرهیز کند زیرا بیان واقعیت خود به نوعی می تواند از ویژگی های امانت داری وکیل در قبال موکل باشد.
  • وکیل خیانت در امانت بعد از بررسی دقیق پرونده در جلسه مشاوره مسائل و مشکلاتی که ممکن است در مسیر جریان دادرسی وجود داشته باشد را صادقانه با موکل خود در میان می گذارد و راهنمایی های لازم در این زمینه را به او ارائه خواهد داد.
  • بهترین وکیل خیانت در امانت در کرج و تهران با توجه به تجربه ای که در پیگیری این پرونده ها دارد از پیچیده شدن جریان دادرسی جلوگیری کرده و در صورت لزوم قاضی را نیز راهنمایی خواهد کرد.
  • این وکیل دارای سرعت عمل مناسب می باشد و می تواند به استفاده از دانش خود امورات لازم را در زمان مناسب خود به انجام رسانده و پرونده را در سریع ترین زمان ممکن به نتیجه برساند.

مهم ترین ویژگی های بهترین وکیل:

⭐ سطح وکیل:وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ تخصص:ملکی، کیفری، خانواده، ثبتی، حقوقی
📝 خدمات:مشاوره رایگان + پیگیری پرونده
✔️ میزان موفقیت:%90 موفقیت پرونده ها
💰 هزینه وکیل:بر اساس سختی پرونده

10 تا از بهترین وکیل خیانت در امانت در تهران بشناسید!

خانم زهره رستگار

خانم زهره رستگار

خانم زهره رستگار مفتخر است با ٢٣ سال سابقه وکالت در پرونده های کیفری و مواد مخدر راهنمای شما در این مسیر باشد شما در صورت نیاز می توانید  از دانش، تجربه و اطلاعات ایشان در اینخصوص استفاده نمایید.لذا توصیه می شود انجام کلیه اقدامات قانونی خود را به وکیل متخصص و باتجربه در زمینه مواد مخدر بسپارید.  و از بهترین دفاعیات وکیل با سابقه استفاده کنید.

طبق قانون مواد مخدر ؛ اعمالی مانند کشت وارد کردن،ارسال،صادر، نگهداری و حمل و تولید و ساخت برخی مواد مخدر که نمونه هایی از آن ذکر شد جرم می باشد و مرتکبین با توجه به نوع ‌‌میزان مواد به مجازاتهای مقرر در قانون محکوم می شوند.

آدرس: تهران- ستاری جنوب -فردوس غرب -بین ورزی و پروانه ساختمان نگار پلاک ۴۳۵ طبقه سوم واحد ۱۱

شماره تماس:

09121722840

02144141581

دکتر محمد تقی زاده

محمد تقی زاده

دکتر محمد تقی زاده ، وكيل پايه يك دادگستري و مشاور حقوقی در شهر تهران ، عضو کانون وکلای دادگستری مرکز و از بهترین ، موفق ترین و با تجربه ترین وکلای تهران و فارغ التحصیل از دانشگاه دولتی علامه طباطبایی تهران می باشند.

تخصص ایشان در دعاوی و پرونده های خیانت در امانت است و پرونده های متعددی در این زمینه در دست اقدام دارند.

صبر ، حسن سابقه ، صداقت ، پاسخگویی ، دقت نظر در اظهارات مراجعین و ارائه راه حل مطلوب و پیگیری مجدانه در پرونده‌های وکالتی سبب گردیده تا ایشان در زمره وکلای خوشنام کشور قرار گیرند. در کارنامه شغلی دکتر محمد تقی زاده ، سابقه وکالت در پرونده های کلان و جنجالی مشاهده می گردد. ایشان مقالات علمی و پژوهشی و ارائه مقاله در همایش های ملی و کشوری را در رزومه خویش دارند.

جالب آنکه اعضای خانواده دکتر محمد تقی زاده نیز حقوقدان بوده و برادر و پدر ایشان نیز از وکلای خوشنام پایه یک دادگستری می باشند. پدر دکتر محمد تقی زاده فارغ التحصیل رشته حقوق از دانشگاه ملی ایران ( شهید بهشتی ) پیش از انقلاب می باشد و بیش از 50 سال سابقه کار حقوقی دارد.

در صورت نیاز هموطنان در اقصی نقاط ایران به تنظیم هر گونه دادخواست ، شکواییه ، لایحه و قرارداد و … آقای دکتر محمد تقی زاده پس از مشاوره تلفنی و شنیدن اظهارات شما و بررسی مدارک از طریق ایمیل یا پیام رسان های مجازی ، بر اساس خواست شما نسبت به تنظیم و ارسال متون مورد نیاز شما اقدام می نماید.

جهت پذیرش وکالت یا انجام مشاوره تلفنی یا حضوری با دکتر محمد تقی زاده می‌توانید با شماره‌ های زیر تماس برقرار نمایید :

تلفن همراه دکتر محمد تقی زاده بهترین وکیل ایران جهت اخذ مشاوره تلفنی : 09121722464

شماره تلفن دفتر جهت اخذ وقت مشاوره حضوری : 02186127228 – 02186129690

آدرس دفتر وکالت : تهران ، بلوار اصلی سعادت آباد ، نبش خیابان 32 ، پلاک 116 ، ساختمان خانه سبز ، طبقه دوم ، واحد 4

محسن قنبری

محسن قنبری

محسن قنبری وکیل پایه عضوکانون وکلای دادگستری تهران با 8 سال سابقه وکالت می باشند که در حوزه دعاوی حقوقی اسناد رسمی و تجاری، اعسار، امور ثبتی، تملک آپارتمان ها، شهرداری فعالیت دارند ایشان همچنین پرونده های زیادی را نیز در زمینه خیانت در امانت به نتیجه دلخواه موکل خود رسانده اند و به عنوان یکی از بهترین وکیل خیانت در امانت در تهران نیز معرفی می شوند.

تخصص و مهارت:

  • 8 سال سابقه وکالت
  • عضو کانون وکلای دادگستری
  • مشاوره حضوری و غیرحضوری

آدرس: تهران، خیابان شریعتی، ابتدای خیابان دکتر بهشتی، پلاک 19، برج زرین، واحد 2/5

حسن امیدوار

حسن امیدوار

حسن امیدوار وکیل پایه یک دادگستری به عنوان یکی از بهترین وکیل خیانت در امانت در تهران شناخته می شوند و در این حوزه به صورت تخصصی فعالیت دارند ایشان همچنین در زمینه های حقوقی استارتاپ ها و شرکت های دانش بنیان، اسناد رسمی و تجاری، اعسار، حقوق مالکیت فکری، شرکت های تجاری نیز فعال می باشند.

تخصص و مهارت:

  • 12 سال سابقه وکالت
  • عضو کانون وکلای دادگستری
  • کارشناسی ارشد حقوق خصوصی

آدرس: تهران، خیابان استاد مطهری، بعد از خیابان ترکمنستان، نرسیده به خیابان شریعتی، پلاک 8، طبقه سوم

وحید وارسته نیا

وحید وارسته نیا

وحید وارسته نیا وکیل پایه یک دادگستری متخصص در دعاوی شرکت های تجاری، جرائم پزشکی، جرائم ریانه ای، دعاوی ملکی، خانواده و چک می باشند. ایشان دارای پروانه وکالت درجه یک و عضو رسمی کانون وکلای دادگستری مرکز می باشند. آقای وارسته نیا همچنین پرونده های زیادی را در حوزه خیانت در امانت پیگیری و رسیدگی نموده اند که تعداد زیادی از آن ها به نفع موکل ایشان به پایان رسیده است.

تخصص و مهارت:

  • 9 سال سابقه وکالت
  • عضو مرکز وکلا قوه قضایی
  • مشئول وصول مطالبات شهرداری منطقه 12 تهران
  • وکیل شرکت ساختمانی و آکام پارمیس
  • وکیل شرکت تولیدی لباس باغ سیب

آدرس: تهران، شریعتی، بالاتر از سیدخندان، کوچه خیرمندی، پلاک9، واحد 4

رضی خانی فرسنگی

رضی خانی فرسنگی

رضی خانی فرسنگی وکیل پایه یک دادگستری به عنوان یکی از بهترین وکیل خیانت در امانت در تهران معرفی می شوند و در زمینه های حقوقی اعسار، تعزیرات و مجازات های بازدارنده، تملک آپارتمان ها، جرایم علیه اخلاق و عفت عمومی و حدود نیز فعالیت دارند.

تخصص و مهارت:

  • 14 سال سابقه وکالت
  • عضو مرکز وکلا قوه قضایی
  • کارشناس ارشد مجموعه حقوق
  • مشاوره حضوری و غیرحضوری

آدرس: تهران، خیابان فلسطین، ابتدای خیابان ایتالیا، پلاک 6، طبقه یک، واحد 3

مهرزاد امینی

مهرزاد امینی

مهرزاد امینی وکیل پایه یک و عضو کانون وکلای دادگستری در تهران می باشند. ایشان 6 سال سابقه وکالت به عنوان یکی از بهترین وکیل خیانت در امانت در تهران معرفی می شوند که پرونده های زیادی را در این زمینه به نفع موکل خود به نتیجه رسانده اند. آمار بالای موفقیت آقای امینی در دعاوی حقوقی و کیفری مختلف نشانه سواد حقوقی، قدرت بیان، تجربه و دقت این وکیل کار کشته است.

تخصص و مهارت:

  • 6 سال سابقه وکالت
  • عضوکانون وکلای دادگستری
  • کارشناسی ارشد حقوق جزا و جرم شناسی

آدرس: تهران، صادقیه، بلوار فردوس شرق، جنب فرهنگ سرا، پلاک 192، طبقه 2، واحد 3

فاطمه طهماسبی سروستانی

فاطمه طهماسبی سروستانی

فاطمه طهماسبی سروستانی وکیل پایه یک دادگستری در تهران می باشند. ایشان 10 سال سابقه وکالت در حوزه های مختلف حقوقی را دارند و در حوزه پرونده های خیانت در امانت به صورت تخصصی فعالیت می کنند. وکالت دعاوی طلاق توافقی، مهریه، چک و سفته، خرید و فروش اموال غیر منقول و اختلافات مالی در تخصص ایشان می باشد.

تخصص و مهارت:

  • 10 سال سابقه وکالت
  • عضوکانون وکلای دادگستری
  • کارشناس ارشد مجموعه حقوق

آدرس: تهران، رسالت، خیابان مجیدیه شمالی، کوچه جعفری، پلاک 16، واحد 3

فاطمه عزیزی

فاطمه عزیزی

فاطمه عزیزی وکیل پایه یک و عضو کانون وکلای دادگستری در تهران می باشند. ایشان 15 سال سابقه وکالت در پیگیری دعاوی مختلف حقوقی، کیفری و خانواده را دارند و جزو بهترین وکیل خیانت در امانت در تهران معرفی می شوند. صداقت، حسن اخلاق، رازداری و تلاش صادقانه برای احقاق حق موکل از ویژگی های بارز خانم عزیزی است که منجر به جلب اعتماد و رضایت مردم گردیده است.

تخصص و مهارت:

  • 15 سال سابقه وکالت
  • عضوکانون وکلای دادگستری
  • کارشناس ارشد حقوق و تجارت بین الملل

آدرس: تهران، کنارک، خیابان امام، جنب دفتر هواپیمایی

حسن بیگدلی

حسن بیگدلی

حسن بیگدلی یکی از بهترین وکیل خیانت در امانت در تهران می باشند. ایشان 13 سال سابقه وکالت در پیگیری دعاوی مختلف حقوقی را دارند و به عنوان یکی از وکلای باتجربه و تبحر بالا شناخته می شوند. آقای بیگدلی با همین تجربه موفق به کسب پیروزی در تعداد زیادی از دعاوی شده اند و مشاوره های حقوقی ایشان هم در جهت حل مشکلات موکلین ایشان راه گشا بوده است.

تخصص و مهارت:

  • 13 سال سابقه وکالت
  • عضو مرکز وکلا قوه قضایی
  • وکیل شرکت های خصوصی
  • کارشناسی ارشد فقه و حقوق جزا

آدرس: تهران،خیابان بهارستان، نسیم شهر، بلوار الغدیر، ضلع شرقی دادگاه بهارستان، پلاک 46، طبقه دوم، واحد 6

هزینه طرح دعوی و پیگیری جرم خیانت در امانت

پیگیری و رسیدگی به جرم خیانت در امانت از طریق دعاوی کیفری شامل دو دسته ذیل می شود:

  • دعاوی مربوط به چک بلامحل
  • دیگر انواع دعاوی کیفری به جز چک بلامحل

هزینه هایی که برای رسیدگی دعاوی مربوط به چک بلامحل دریافت می شود به مبلغ چک بستگی دارد و برای دیگر دعاوی کیفری مربوط به خیانت در امانت شاکی بایستی با کمک بهترین وکیل کیفری در تهران و بهترین وکیل ملکی در ایران که در زمینه پرونده های خیانت در امانت فعالیت دارد دادخواست حقوقی تنظیم و به دادگاه ارائه دهد. اگر مبلغ چک و یا مال چند میلیون تومان باشد طرح دعوا در شورای حل اختلاف پیگیری می شود که البته پیگیری و رسیدگی به این دعاوی در شورای حل اختلاف نیز رایگان نخواهد بود و هزینه آن معادل 5 درصد هزینه دادرسی در محاکم قضایی می باشد.

هزینه طرح دعوی و پیگیری جرم خیانت در امانت

مصادیق جرم خیانت در امانت

خیانت در امانت زمانی مطرح می شود که فرد امینی که به عنوان امانت دار بوده است از مال مورد نظر استفاده نماید به گونه ای که منفعتی برای صاحب مال به دنبال نداشته باشد. خیانت در امانت در دسته دعاوی کیفری قرار دارد و فرد مرتکب شونده باید مجازات شود. عناصر جرم خیانت در امانت به شرح زیر می باشد که در صورت به وقوع پیوستن این موارد می توان در خصوص خیانت در امانت طرح دعوا نمود.

  • تقلب
  • ضرر رساندن به مالک
  • تصاحب کردن و به طور کلی صرف مال بر خلاف نظر مالک
  • مال ودیعه به طور امانی به خائن در امانت تسلیم شده باشد

توجه داشته باشید که در قانون کشور ما جرم خیانت در امانت تنها در مورد اموال منقول تعریف می شود.

مصادیق جرم خیانت در امانت

مجازات جرم خیانت در امانت در قانون چیست؟

طبق آخرین تغییراتی که در قانون مجازات اسلامی برای جرم خیانت در امانت تعیین وتصویب گردید این جرم جنبه عمومی دارد و حتی اگر شاکی رضایت دهد همچنان متهم مجازات خواهد شد و براساس آنچه که در قانون جدید برای جرم خیانت در امانت اعلام گردید مجازات آن برابر 3 ماه الی یک سال می باشد. همچنین مالک مال از تاریخ وقوع جرم به مدت یک سال اگر شکایت خود را به دادگاه ارائه ندهد دیگر شکایت او بعد از گذشت این مدت زمان قابل پیگیری نخواهد بود.

کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم  مطالب مفیدی را در رابطه با وکیل خیانت در امانت در اختیار شما قرار دهیم و 10 تا از بهترین وکیل خیانت در امانت در تهران را نیز به شما معرفی کردیم تا به راحتی وکیل مورد نظر خود را بیابید. در صورتی که به هرگونه مشاوره در این زمینه نیاز دارید می توانید آن را با هر کدام از وکیل های ذکر شده در سایت وکیل چی در میان بگذارید.

کدام دادگاه صلاحیت رسیدگی به جرم خیانت در امانت را دارد؟

رسیدگی به جرم خیانت در امانت به دلیل اینکه جرم تعزیری درجه 6 محسوب می گردد ابتدائاً در دادسرای محل وقوع جرم تشکیل و تعقیب می گردد و با قرار جلب به دادرسی و صدور کیفرخواست در دادگاه کیفری 2 محل وقوع جرم توسط یک قاضی در شعبه جزائی انجام می پذیرد.

آیا خیانت در امانت مشمول مرور زمان می شود؟

جرم خیانت در امانت از جرائم احصا شده در مواد 109 قانون مجازات اسلامی و جرایم موضوع تبصره ماده 36 قانون مجازات اسلامی نمی باشد و تعزیر منصوص شرعی نیز نبوده در نتیجه مشمول مرور زمان می شود.

مدت مرور زمان جرم خیانت در امانت چند سال است؟

با توجه به قابل گذشت بودن جرم مذکور و ماده ۱۰۶ قانون مجازات اسلامی مدت مرور زمان جرم خیانت در امانت ۱ سال می باشد.

3/5 - (2 امتیاز)

رقیه فتاحی

رقیه فتاحی هستم، لیسانس کامپیوتر دارم و بخاطر علاقه ای که به مسائل حقوقی و نویسندگی دارم، از سال 1398 کار محتوا نویسی تحت وب انجام می دهم و سعی می کنم اطلاعات حقوقی خودم را به روز کنم تا در سایت وکیل چی اطلاعات مفید و جدیدی را در اختیار کاربران قرار دهم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 − 1 =

دکمه بازگشت به بالا