وکیل حقوقی

10 تا از بهترین وکیل ورشکستگی در تهران⭐【سال1403】⚖️

در این مقاله قصد داریم ده تا از بهترین وکیل ورشکستگی در تهران را به شما معرفی کنیم با ما همراه باشید. ورشکستگی به وضعیتی گفته می شود که فردی که در تجارت فعالیت داشته به دلایلی قادر به توانایی پرداخت دیون خود نباشد که در این حالت اعلام ورشکستگی می کند و حکم نهایی در این مورد توسط دادگاه صادر می شود که البته این حکم علاوه بر تاجر و یا بازرگان ورشکسته در وضعیت شرکا و طلبکاران او نیز تاثیرگذار است و با توجه به این که از زمان اعلام ورشکستگی تا صدور حکم  باید مراحل پیچیده ای را پشت سر بگذارید لذا بهتر است انجام ین امور را به بهترین وکیل ورشکستگی بسپارید.

بهترین وکیل ورشکستگی در تهران کیست؟

بهترین وکیل پایه یک دادگستری در تهران که تسلط و آشنایی کاملی با تمامی حوزه های حقوقی دارد و در دعاوی مربوط به ورشکستگی به صورت تخصصی فعالیت می کند و در این زمینه مهارت بالایی دارد را می توان به عنوان بهترین وکیل ورشکستگی در تهران معرفی کرد. وکلایی که در این حوزه فعالیت دارند بر قوانین تجارت و همچنین قوانین و مقررات شرکت ها اشراف کاملی دارند و کلیه اقدامات تامینی اداره تصفیه را بعد از اجرای حکم ورشکستگی بر عهده می گیرد.

وکیل ورشکستگی کلیه امور لازم برای اثبات ورشکستگی و اقدامات پس از آن را انجام می دهد و سعی می کند این مراحل به شکل اصولی به انجام برسد. این وکیل هیچ گاه در انجام وظایف خود کوتاهی نمی نماید و مسئولیت پذیر است.

روش های پیدا کردن وکیل ورشکستگی خوب

افرادی حقیقی و یا حقوقی که در حوزه تجارت فعالیت می کنند در زمان مواجه شدن با هر گونه مشکل تجاری که منجر به ورشکستگی می شود قصد دارند از بهترین وکیل در ایران که به قوانین تجارت و ورشکستگی تسلط دارد کمک بگیرند لذا از طریق روش های ذیل می توانند برای پیدا کردن وکلایی در این حوزه اقدام کنند:

  • استفاده از مشورت دیگران: بهترین راه برای کردن بهترین وکیل ورشکستگی در تهران مشورت با افراد و شرکت هایی است که در گذشته با این مشکل روبرو شده و بحران آن را با کمک بهترین وکیل تهران پشت سر گذاشته اند.
  • مراجعه به سامانه جست و جوی وکیل قوه قضاییه: از طریق مراجعه به سامانه هایی که در زمینه معرفی وکیل و سوابق و تخصص آن ها فعالیت می کنند نیز می توانید به راحتی وکیل مورد نظر خود در زمینه تجارت و ورشکستگی را پیدا کنید همچنین برای کسب اطمینان از معتبر بودن مدرک وکیل موردنظرتان می توانید به سایت کانون وکلا نیز مراجعه نمایید.

مهم ترین ویژگی های بهترین وکیل:

⭐ سطح وکیل:وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ تخصص:ملکی، کیفری، خانواده، ثبتی، حقوقی
📝 خدمات:مشاوره رایگان + پیگیری پرونده
✔️ میزان موفقیت:%90 موفقیت پرونده ها
💰 هزینه وکیل:بر اساس سختی پرونده

هزینه بهترین وکیل ورشکستگی

دعاوی به دو دسته مختلف دعاوی مالی و غیر مالی تقسیم می شوند. دعاوی مالی به پرونده هایی اطلاق می شود که موضوع دعوا مسائل مالی است و یا برای ذی نفع، منافع مالی داشته باشد. موارد غیر از این موضوعات دعاوی غیر مالی هستند. برای تعیین دست مزد وکیل باید ببینیم که پرونده جزو دعاوی مالی است و یا غیر مالی. دعاوی ورشکستگی به دلیل این که جزو دعاوی مالی محسوب می شوند، حق الوکاله وکیل هم متناسب با این دسته باید تعیین و پرداخت شود. در چنین دعاوی، حق الوکاله وکیل متناسب با درصد مشخصی از ارزش مالی دعوا است. طبیعتا هر چه موضوع مورد دعوا با ارزش تر باشد، میزان دست مزد وکیل هم بیشتر می شود.

در خصوص دعاوی غیر مالی هم تعرفه های مشخص شده از سوی کانون وکلا تعیین کننده است. اما میزات مهارت و تخصص وکیل و همچنین پیچیدگی های آن در دست مزد وکیل موثر است. وکیلی که تجربه و شهرت بیشتری کسب کرده است حق الزحمه بیشتری را طلب می نماید. اما در نهایت میزان حق الوکاله بر اساس توافق وکیل و موکل مشخص می شود، به طوری که هم رضایت وکیل و هم موکل را به همراه داشته باشد.

10 تا از بهترین وکیل ورشکستگی در تهران را بشناسید!

دکتر محمد تقی زاده

محمد تقی زاده

دکتر محمد تقی زاده ، وكيل پايه يك دادگستري و مشاور حقوقی در شهر تهران ، عضو کانون وکلای دادگستری مرکز و از بهترین ، موفق ترین و با تجربه ترین وکلای تهران و فارغ التحصیل از دانشگاه دولتی علامه طباطبایی تهران می باشند.

تخصص ایشان در دعاوی و پرونده های حقوقی و مدنی است و پرونده های متعددی در این زمینه در دست اقدام دارند.

صبر ، حسن سابقه ، صداقت ، پاسخگویی ، دقت نظر در اظهارات مراجعین و ارائه راه حل مطلوب و پیگیری مجدانه در پرونده‌های وکالتی سبب گردیده تا ایشان در زمره وکلای خوشنام کشور قرار گیرند. در کارنامه شغلی دکتر محمد تقی زاده ، سابقه وکالت در پرونده های کلان و جنجالی مشاهده می گردد. ایشان مقالات علمی و پژوهشی و ارائه مقاله در همایش های ملی و کشوری را در رزومه خویش دارند.

جالب آنکه اعضای خانواده دکتر محمد تقی زاده نیز حقوقدان بوده و برادر و پدر ایشان نیز از وکلای خوشنام پایه یک دادگستری می باشند. پدر دکتر محمد تقی زاده فارغ التحصیل رشته حقوق از دانشگاه ملی ایران ( شهید بهشتی ) پیش از انقلاب می باشد و بیش از 50 سال سابقه کار حقوقی دارد.

در صورت نیاز هموطنان در اقصی نقاط ایران به تنظیم هر گونه دادخواست ، شکواییه ، لایحه و قرارداد و … آقای دکتر محمد تقی زاده پس از مشاوره تلفنی و شنیدن اظهارات شما و بررسی مدارک از طریق ایمیل یا پیام رسان های مجازی ، بر اساس خواست شما نسبت به تنظیم و ارسال متون مورد نیاز شما اقدام می نماید.

جهت پذیرش وکالت یا انجام مشاوره تلفنی یا حضوری با دکتر محمد تقی زاده می‌توانید با شماره‌ های زیر تماس برقرار نمایید :

تلفن همراه دکتر محمد تقی زاده بهترین وکیل ایران جهت اخذ مشاوره تلفنی : 09121722464

شماره تلفن دفتر جهت اخذ وقت مشاوره حضوری : 02186127228 – 02186129690

آدرس دفتر وکالت : تهران ، بلوار اصلی سعادت آباد ، نبش خیابان 32 ، پلاک 116 ، ساختمان خانه سبز ، طبقه دوم ، واحد 4

سیده فاطمه عسگرپور

سیده فاطمه عسگرپور

سیده فاطمه عسگرپور وکیل پایه یک دادگستری با 5 سال سابقه وکالت در تهران می باشند که در زمینه های حقوقی خانواده، امور قراردادها و ورشکستگی فعالیت می کنند ، ایشان بر قوانین مربوط به امور ورشکستگی تسلط کاملی دارند و پرونده های افراد حقیقی و حقوقی در این زمینه را می پذیرند. خانم عسگر پور با دانش حقوقی خود تعداد زیادی از پرونده ها را به نتیجه مورد نظر موکل خود رسانده اند و با ارائه مشاوره هم مشکلات افراد بسیاری را حل نموده اند.

تخصص و مهارت:

  • 5 سال سابقه وکالت
  • عضو کانون وکلای دادگستری
  • کارشناس ارشد حقوق خصوصی
  • مسلط به زبان انگلیسی برای بررسی قراردادها

آدرس: تهران، شهرک اکباتان، خیابان نفیسی، پلاک 49، واحد 4

مهدی جلالیان

مهدی جلالیان

مهدی جلالیان وکیل پایه یک و عضو کانون وکلای دادگستری یکی از بهترین وکیل ورشکستگی در تهران می باشند که در این حوزه به صورت تخصصی فعالیت می کنند.ایشان دارای پروانه وکالت درجه یک و عضو کانون وکلای دادگستری هستند. آقای جلالیان در دیگر زمینه های حقوقی ملکی، تعزیرات و مجازات های بازدارنده، تملک آپارتمان ها و ثبت شرکت ها نیز فعال می باشند.

تخصص و مهارت:

  • 2 سال سابقه وکالت
  • عضو کانون وکلای دادگستری
  • مشاوره حضوری و غیرحضوری

آدرس: تهران، سعادت آباد، سرو غربی، ضلع جنوب غربی چهارراه سرو، جنب بانک سپه، برج سروناز، پلاک 72، طبقه 5، واحد 22 شمالی

رضا عبدالمحمد

رضا عبدالمحمد

رضا عبدالمحمد وکیل پایه یک دادگستری و عضو کانون وکلای دادگستری در تهران می باشند که متخصص در دعاوی املاک، زمین، ثبتی، تجارت بین الملل، شرکت ها، داوری، قراردادها، مشارکت در ساخت و دعاوی ورشکستگی می باشند و با توجه به دانش حقوقی و تسلطی که بر قوانین پرونده های ورشکستگی دارند در این زمینه به صورت تخصص فعالیت می کنند و به عنوان یکی از بهترین وکیل ورشکستگی در تهران شناخته می شوند.

تخصص و مهارت:

  • 4 سال سابقه وکالت
  • عضو کانون وکلای دادگستری
  • کارشناس ارشد حقوق و تجارت بین الملل
  • مشاوره حضوری و غیرحضوری
  • مسلط به زبان فرانسه
  • مسلط به زبان انگلیسی برای انجام مذاکرات

آدرس: تهران، فلکه دوم صادقیه، ابتدای کاشانی، بعداز بانک مسکن، پلاک 80، طبقه سوم، واحد 3

دکتر مهدی اسماعیلی

دکتر مهدی اسماعیلی

دکتر مهدی اسماعیلی وکیل پایه یک دادگستری با مدرک دکتری حقوق خصوصی یکی از بهترین وکیل ورشکستگی در تهران می باشند که در دیگر زمینه های حقوقی استارتاپ ها و شرکت های دانش بنیان، اسناد رسمی و تجاری، اعسار، تملک آپارتمان ها و شرکت های تجاری فعالیت دارند. ایشان با تسلط بر قوانین و تجربه خود توانسته اند تعداد زیادی از پرونده های مختلف حقوقی و کیفری را به نفع موکل خود خاتمه دهند.

تخصص و مهارت:

  • 14 سال سابقه وکالت
  • عضو کانون وکلای دادگستری
  • دکتری حقوق خصوصی

آدرس: تهران، استاد مطهری، خیابان کوه نور، خیابان سوم، پلاک 5، واحد 303

حمیدرضا فرخی

حمیدرضا فرخی

حمیدرضا فرخی وکیل پایه یک دادگستری در تهران می باشند که 15 سال سابقه وکالت در زمینه های حقوقی تملک آپارتمان ها، شهرداری، عقود و معاملات، مطالبه خسارت، ملکی و ورشکستگی را دارند ایشان بر روند پیگیری پرونده های ورشکستگی کاملا مسلط می باشند و به عنوان یکی از بهترین وکیل ورشکستگی در تهران شناخته می شوند.

تخصص و مهارت:

  • 15 سال سابقه وکالت
  • عضو مرکز وکلا قوه قضایی
  • کارشناس ارشد فقه و حقوق جزا

آدرس: تهران، خیابان شهید مطهری، نرسیده به بزرگراه مدرس، پلاک270، واحد 14

المیرا شیخی طامه

المیرا شیخی طامه

المیرا شیخی طامه وکیل پایه یک و عضو کانون وکلای دادگستری در تهران می باشند. ایشان دارای مدرک کارشناس ارشد حقوق خصوصی بوده و تسلط کاملی بر قوانین و روند پیگیری پرونده های ورشکستگی در دادگاه دارند و به عنوان یکی از بهترین وکیل ورشکستگی در تهران معرفی می شوند. امکان ارائه مشاوره تلفنی و آنلاین هم در دفتر وکالت ایشان برای موکلین فراهم شده است.

تخصص و مهارت:

  • 13 سال سابقه وکالت
  • عضو کانون وکلای دادگستری
  • کارشناس ارشد حقوق خصوصی
  • مشاوره حضوری و غیرحضوری

آدرس: تهران، بزرگراه جلال آل احمد، بعد از پل آزمایش، پلاک 195، طبقه 2

پروین زاهدی نیا

پروین زاهدی نیا

پروین زاهدی نیا وکیل پایه یک و عضو مرکز وکلا قوه قضایی در تهران می باشند ایشان دارای 13 سال سابقه درخشان وکالت در حوزه های مختلف حقوقی بوده و در زمینه پرونده ورشکستگی و پیگیری آن ها نیز فعالیت دارند. حسن اخلاق و تلاش مستمر خانم زاهدی سبب رضایت موکلین ایشان گشته است. ایشان با ثبت آمار بالا در پیروزی پرونده های مختلف سابقه درخشانی را به ثبت رسانده اند و به همیت دلیل هم شهرت کسب نموده اند.

تخصص و مهارت:

  • 13 سال سابقه وکالت
  • عضو مرکز وکلا قوه قضایی
  • مشاوره حضوری و غیرحضوری

آدرس: تهران، اتوبان شهید باکری، روبروی هایپراستار، ساختمان آرمیتا، پلاک 9، طبقه 2، واحد 31

مسعود صالحی فر

مسعود صالحی فر

مسعود صالحی فر وکیل پایه یک دادگستری و یکی از بهترین وکیل ورشکستگی در تهران معرفی می شوند که در این زمینه به صورت تخصصی فعالیت داشته و تاکنون پرونده های زیادی را در این حوزه پیگیری و به نتیجه رسانده اند. وکالت دعاوی مختلف حقوقی و کیفری توسط ایشان پذیرفته می شود اما در دعاوی مالی، تجاری، خانواده، ملکی و ثبتی تخصص بیشتری دارند. مشاوره های آقای صالحی فر بسیار راه گشا بوده و منجر به حل برخی از پرونده ها بدون ارجاع به دادگاه شده است.

تخصص و مهارت:

  • 12 سال سابقه وکالت
  • عضو مرکز وکلا قوه قضایی
  • کارشناس ارشد حقوق خصوصی

آدرس: تهران، رودهن، خیابان وصال، جنب دادگاه عمومی بخش رودهن

وظایف بهترین وکیل ورشکستگی در تهران

از مهم ترین وظایف وکیل ورشکستگی در تهران از نظر قانون تجارت و قانون آیین دادرسی مدنی می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی و ثبت دادخواست صدور حکم انحلال شرکت به دلیل ورشکستگی اولین وظیفه بهترین وکیل ورشکستگی در تهران است.
  • حاضر شدن در جلسات دادرسی تعیین شده از سوی دادگاه و ارائه مدارک مربوطه در خصوص اعلام ورشکستگی شخص حقیقی و یا حقوقی و دفاع از حقوق موکل خود.
  • بعد از اعلام ورشکستگی وکیل موظف است ظرف مدت حداکثر سه روز دفاتر تاجر و یا شرکت تجاری را به دادگاه تسلیم نماید در غیر این صورت شخص حقیقی و یا حقوقی ورشکسته در معرض اتهام ورشکستگی به تقلب قرار می گیرد.
  • شرکت در جلسات رسیدگی برای مواردی که طلبکاران برای ادعای حق و حقوق خود طرح دادخواست خود را به دادگاه ارائه نموده اند و انجام امور قانونی مربوط به آن.
وظایف بهترین وکیل ورشکستگی در تهران

پس از ورشکستگی چه اتفاقی می افتد؟

پس از این که دادگاه حکم ورشکستگی را صادر می نماید، حکم قابل اجرا خواهد بود. در این مرحله حکم به ادراه تسویه امور ورشکستگی ارجاع داده می شود. نتیجه دادگاه به طرفین دعوا هم ابلاغ شده و در روزنامه هم منتشر می شود تا اگر افراد دیگری از شخص و یا شرکت ورشکسته طلبی دارند، در جریان قرار بگیرند.

در چنین شرایطی، از تمام اموال تاجر و یا شرکت اعم از اجناس، انبارها، دفترها، اسباب و اثاثیه دفتر و منزل وی صورت برداری می شود. در صورتی که اجناس قابل فساد و یا اجناسی که قابلیت کسر قیمت داشته باشند در اموال فرد باشد به فروش می رسد. سپس یک لیست کامل از بدهکاران و بستانکاران تاجر به همراه مبلغی بدهی ها و طلب های او تهیه می شود. اگر فرد به اداره ورشکستگی هم بدهکار باشد باید بدهی های آن ها هم مشخص شود.

دیون فرد ورشکسته باید تعیین شده و صحت آن ها هم تایید گردد. بر اساس میزان بدهی ها، بدهکاران فرد اولویت بندی می شوند. در این مرحله، اموال فرد ورشکسته توسط دولت به فروش می رسد و براساس همان لیست بدهکاران، بدهی های فرد پرداخت می شود. در برخی مواقع که مبلغ بدهی ها بسیار بیشتر از دارایی های فرد باشد، قراردادهای ارفاقی تهیه می شوند و هر کس بخشی از مطالبات خود را دریافت می نمایند. پس از انجام کله این مراحل ختم ورشکستگی اعلام می شود.

دادگاه صالح رسیدگی به امور ورشکستگی

بهترین وکیل ورشکستگی در تهران براساس نوع ورشکستگی اقدامات لازم حقوقی را در دادگاه مربوطه انجام می دهد که برای تعیین مرجع قضایی مربوطه دو عامل در نظر گرفته می شود اگر اعلام ورشکستگی به تقصیر و یا تقلب تشخیص داده شود.

مراحل رسیدگی و پیگیری آن در دادگاه عمومی جزایی می باشد ولی اگر ورشکستگی از نوع عادی بوده و شخص حقیقی و یا حقوقی خود اعلام ورشکستگی نماید اقامه دعوی آن در دادگاه حقوقی انجام خواهد گرفت. البته لازم است که طرح دعوا در دادگاه محل اقامت شخص ورشکسته انجام گیرد که از نظر قانونی به آن صلاحیت محلی و یا مکانی می گویند.

دادگاه صالح رسیدگی به امور ورشکستگی

کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم  مطالب مفیدی در رابطه با وکیل ورشکستگی در اختیار شما قرار دهیم و 10 تا از بهترین وکیل ورشکستگی در تهران را نیز به شما معرفی کردیم تا به راحتی وکیل مورد نظر خود را بیابید. سعی کردیم تمام نکات لازم مانند ویژگی ها و وظایف وکیل ورشکستگی و همچنین راه های شناخت این وکیل را برای شما عزیزان عنوان نماییم. در صورتی که به هرگونه مشاوره در این زمینه نیاز دارید می توانید آن را با هر کدام از وکیل های ذکر شده در سایت وکیل چی در میان بگذارید. از همراهی شما بسیار سپاسگزایم و در سایت وکیل چی پذیرای پیشنهادات ارزنده شما هستیم. برای مشاهده مقاله بهترین وکیل ورشکستگی در کرج کلیک کنید.

در قانون به چه کسی ورشکسته گفته می‌شود؟

ورشکستگی یعنی یک فرد یا یک شرکت تجاری و بازرگانی در پرداخت دیون، بدهی‌ها و تعهدات خود ناتوان شود.

سریع‌ترین حالت برای اعلام ورشکستگی کدام حالت است؟

مشورت با یک وکیل متبحر و با تجربه در این زمینه سریع ترین راه برای اعلام ورشکستگی می باشد.

شخص ثالث در یک پرونده ورشکستگی چه جایگاهی دارد؟

ماده 417 قانون آئین دادرسی مقرر کرده است که “اگر در خصوص یک دعوا، رای صادر شود که به حقوق یک شخص ثالث خلل وارد شود و آن شخص یا نماینده او در دادرسی منتهی به رای به عنوان اصحاب دعوا دخالت نداشته باشد، می‌تواند نسبت به رای اعتراض نماید.”

4.5/5 - (2 امتیاز)

رقیه فتاحی

رقیه فتاحی هستم، لیسانس کامپیوتر دارم و بخاطر علاقه ای که به مسائل حقوقی و نویسندگی دارم، از سال 1398 کار محتوا نویسی تحت وب انجام می دهم و سعی می کنم اطلاعات حقوقی خودم را به روز کنم تا در سایت وکیل چی اطلاعات مفید و جدیدی را در اختیار کاربران قرار دهم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 6 =

دکمه بازگشت به بالا