وکیل حقوقی

10 تا از بهترین وکیل شرب خمر در کرج⭐【سال1403】⚖️

در این مقاله قصد داریم بهترین وکیل شرب خمر در کرج را به شما معرفی کنیم با ما همراه باشید. در قوانین جمهوری اسلامی ایران نوشیدن شراب و استعمال هر نوع مایعاتی که موجب مستی و بی اختیاری شود به گونه ای که فرد حالت طبیعی خود را از دست دهد جرم محسوب شده و دارای مجازات های سنگینی می باشد. در قانون مجازات اسلامی علاوه بر مصرف مشروبات الکلی برای فروش و حمل و نگهداری آن نیز مجازات هایی را تعیین شده است. لذا افرادی که به هر طریق در شرایط ارتکاب این جرم قرار گرفته اند بهتر است برای پیگیری پرونده خود در دادگاه از بهترین وکیل شرب خمر کمک بگیرند.

بهترین وکیل شرب خمر در کرج کیست؟

وکیل شرب خمر در زمینه پرونده هایی که فرد متهم به شراب خواری و یا حمل و فروش مشروبات الکلی شده است به صورت تخصصی فعالیت دارد. دعاوی شرب خمر در زمر دعاوی کیفری بوده لذا برای رسیدگی این پرونده ها در دادگاه و رفع اتهام و یا کاهش مجازات لازم است که به بهترین وکیل کیفری در کرج مراجعه کنید.

بهترین وکیل شرب خمر در کرج بر قوانین کیفری و آرای وحدت رویه و همچنین فنون دفاع در دعاوی شرب خمر تسلط کاملی داشته و می تواند از حقوق موکل خود در مراجع قضایی دفاع کند. وکیل شرب خمر دغدغه و نگرانی موکل خود را در مسیر این پرونده کیفری تا حد زیادی کاهش داده و در صورت بی گناه بودن متهم پرونده، تمام تلاش خود را به کار می برد تا با استناد به به مفاد قانونی رای برائت را از محکمه بگیرد.

بهترین وکیل شرب خمر در کرج تنها کسی است که اشراف کاملی بر قوانین مربوط به پرونده های مشروبات الکلی دارد و می تواند جریان دادرسی این پرونده ها را به نفع موکل خود پیش برد و یا به عبارتی دیگر می تواند مجازات های سنگینی که برای مجرمین این پرونده در نظر گرفته شده را تا حد زیادی کاهش دهد و به موکل خود کمک کند تا کمتر دچار آسیب، ضرر و زیان ناشی از ارتکاب این جرم شود.

بهترین وکیل شرب خمر در کرج کیست؟

خصوصیات بهترین وکیل شرب خمر در کرج

بهترین وکیل در کرج که در زمینه رسیدگی به دعاوی شرب خمر فعالیت دارد باید دارای ویژگی ها و تخصص هایی باشد تا افرادی که به هر نحو درگیر این پرونده ها شده اند بتوانند به او اعتماد کرده و پیگیری امور قضایی خود را در محاکم قضایی به او بسپارند. لذا برخی از مهم ترین ویژگی های وکیل شرب خمر به قرار ذیل است:

  • بهترین وکیل پایه یک دادگستری در کرج را که تحصیلات حقوقی داشته و پروانه وکالت خود را نیز دریافت کرده است می توان به عنوان یکی از وکلای شرب خمر معرفی کرد و می توانید قرارداد وکالت را با ایشان به واسطه دانش حقوقی و تخصصی که در این حوزه دارند منعقد کنید.
  • بهترین وکیل شرب خمر در کرج صبور بوده و با حوصله جریان دادرسی پرونده های مراجعان خود را رسیدگی و مورد بررسی قرار می دهد و در جلسات مشاوره ای که با موکلین خود برگزار می کند بهترین و مناسب ترین راهکار را به آنان ارائه می دهد.
  • دعاوی شرب خمر دارای حساسیت بالایی بوده و قوانین مربوط به آن نیز بسیار پیچیده می باشد لذادر صورتی که مجرم و یا متهم به دلیل عدم آگاهی از قوانین مربوطه نتوانند در دادگاه از خود دفاع کند ممکن است صدور حکم آن ها با مجازات های سنگینی همراه باشد، ولیکن بهترین وکیل شرب خمر در کرج با تخصص و مهارتی که در این زمینه کسب نموده می تواند با دقت و حساسیت بالایی موضوع پرونده را حل و فصل و رسیدگی کند و راه حل مناسبی را برای رفع مشکل پیدا کرده و سعی در کاهش مجازات برای موکل خود خواهد داشت.
  • بیان قوی و فن مذاکره از دیگر ویژگی های وکیل شرب خمر محسوب می شود و با حضور در دادگاه و ارائه ادله قابل اثبات از حقوق موکل خود در این پرونده دفاع می کند و جریان دادرسی را در مسیری صحیح پیش می برد.

10 تا از بهترین وکیل شرب خمر در کرج را بشناسید!

امیر عباس سوری

امیر عباس سوری

امیر عباس سوری یکی از وکلای پایه یک دادگستری در کرج هستند. ایشان در زمینه پرونده های شرب خمر فعالیت داشته و در این زمینه وکالت افراد زیادی را بر عهده گرفته و به آنان در تبرئه شدن و یا کاهش مجازات کمک کرده است. آقای سوری علاوه بر دعاوی شرب خمر در دیگر حوزه های حقوقی و کیفری نیز فعالیت دارند و به عنوان یکی از با تجربه ترین وکلا در کرج معرفی می شوند.

تخصص و مهارت:

  • عضو کانون وکلای دادگستری
  • مدیر عامل و رئیس هیات مدیره موسسه حقوقی ویرا وکیل ایرانیان
  • استاد درخشان دوره کارشناسی ارشد حقوق بین الملل دانشگاه آزاد تهران

آدرس: کرج، برح تخصصی تجاری البرز

شماره تماس: 09128363507

سهراب کلانتری

سهراب کلانتری

سهراب کلانتری 8 سال سابقه وکالت در پرونده های مختلف حقوقی را دارند و در حوزه دعاوی شرب خمر به صورت تخصصی فعالیت می کنند و به عنوان یکی از بهترین وکیل شرب خم در کرج معرفی می شوند. آقای کلانتری در ارائه مشاوره حقوقی به صورت حضوری و غیرحضوری نیز فعالیت دارند.

 تخصص و مهارت:

  • 8 سال سابقه وکالت
  • عضو کانون وکلای دادگستری
  • ارائه مشاوره حقوقی

آدرس: کرج، خیابان امام، خیابان خوئینی، نبش خیابان شهید سیاوش کیان، پلاک 2

حسین صیاد

حسین صیاد

حسین صیاد وکیل پایه یک و عضو کانون وکلا دادگستری در کرج هستند. ایشان در زمینه های مختلف حقوقی فعالیت دارند و پرونده های مربوط به شرب خمر را نیز می پذیرند. آقای صیاد بر قوانین مربوط به دعاوی شرب خمر تسلط دارند و با تکیه بر دانش حقوقی خود این پرونده ها را به نفع موکل خود به سرانجام و نتیجه موفقیت می رسانند.

تخصص و مهارت:

  • عضو کانون وکلای دادگستری
  • کارشناس ارشد حقوق خصوصی
  • عضو پیوسته انجمن علمی حقوق پزشکی ایران
  • عضو پیوسته انجمن علمی حقوق کودک ایران
  • دارای گواهی نامه همایش ملی حقوق و اخلاق در زیست فناوری از دانشگاه شهید بهشتی تهران ۱۳۸۹
  • نویسنده قرارداد های حقوقی

آدرس: کرج، جهانشهر

توحید اکبری

توحید اکبری

توحید اکبری کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و وکیل پایه یک دادگستری در کرج هستند. ایشان در پیگیری پرونده های حقوقی در حوزه های مختلف فعالیت دارند و به عنوان یکی از وکلای باسابقه و باتجربه در کرج شناخته می شوند. آقای اکبری دعاوی مربوط به شرب خمر را نیز می پذیرند و اکثریت پرونده هایی که در این زمینه وکالت کرده اند را به نتیجه موفقیت و به نفع موکل خود به اتمام رسانده اند.

تخصص و مهارت:

  • کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی
  • عضو کانون وکلای دادگستری
  • مشاور حقوقی در زمینه های مختلف

آدرس: کرج، نظر آباد، خیابان مدرس، مجتمع اداری وتجاری، طبقه پنجم

میلاد بیک ویردیلو

میلاد بیک ویردیلو

میلاد بیک ویردیلو وکیل پایه یک با 6 سال سابقه وکالت در کرج می باشند.ایشان در زمینه پرونده های حقوقی خانواده، کیفری، چک برگشتی، قراردادها و شرب خمر فعالیت دارند و به عنوان یکی از بهترین وکیل شرب خمر در کرج نیز معرفی می شوند.

تخصص و مهارت:

  • 6 سال سابقه وکالت
  • عضو کانون وکلای دادگستری
  • عضو کمیسیون روابط عمومی کانون وکلا
  • ارائه مشاوره حضوری و غیرحضوری

آدرس: کرج، چهار راه طالقانی، جنب اداره پست، چند قدم به سمت میدان شهدا، برج امید، طبقه 6، واحد 601

امیر صادقی زاده

امیر صادقی زاده

امیرصادقی زاده یکی از وکلای پایه یک در کرج هستند. ایشان 17 سال سابقه وکالت در حوزه های مختلف حقوقی و کیفری را دارند و در پیگیری پرونده های شرب خمر نیز به عنوان یکی از وکلای برجسته و باسابقه معرفی می شوند.

تخصص و مهارت:

  • 17 سال سابقه وکالت
  • کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی
  • مشاور حقوقی شرکت امداد خودرو ایران
  • عضو کمیسیون فرهنگی وکلای البرز

آدرس: کرج، طالقانی شمالی، نرسیده به پل آزادگان، برج یادمان، بلوک B ، طبقه 4

منوچهر سهرابی

منوچهر سهرابی

منوچهر سهرابی وکیل پایه یک دادگستری و کارشناس ارشد حقوق در کرج هستند. ایشان با 18 سال سابقه وکالت در پیگیری پرونده های شرب خمر جزو یکی از وکلای باسابقه و باتجربه در کرج می باشند. آقای سهرابی در پیگیری و رسیدگی به دعاوی خانواده، ملکی، قراردادها و کیفری نیز فعالیت دارند و به مراجعه کنندگان خود مشاوره حقوقی نیز ارائه می دهند.

تخصص و مهارت:

  • 18 سال سابقه وکالت
  • کارشناس ارشد حقوق
  • ارائه مشاوره حقوقی

آدرس: کرج، حد فاصل میدان شهدا و میدان توحید، خیابان مهدیه(مظاهری)، روبروی پاساژ احمدی، پلاک ۷۴، طبقه۴، واحد ۷

رقیه بحرکاظمی

رقیه بحرکاظمی

رقیه بحرکاظمی یکی از بهترین وکیل شرب خمر در کرج می باشند، ایشان 13 سال سابقه وکالت در پیگیری و حل و فصل پرونده های مختلف حقوقی در مراجع قضایی و شورای حل اختلاف و دیوان عدالت اداری را دارند با تسلط بر قوانین و روند رسیدگی به دعاوی شرب خمر در مدت زمان کوتاهی می توانند این پرونده ها را به نتیجه دلخواه موکل خود برسانند.

تخصص و مهارت:

  • 13 سال سابقه وکالت
  • عضو کانون وکلای دادگستری
  • مدیر موسسه حقوقی صیانت پارسیان البرز
  • وکیل سابق بانک سینا

آدرس: کرج، چهارراه طالقانی شمالی، نرسیده به میدان آزادگان، جنب خیابان بخشداری، ساختمان سپید، طبقه 2، واحد 8

افشین مرادی

افشین مرادی

افشین مرادی با 15 سال سابقه وکالت و تسلط بر قوانین و مقررات حقوقی می توان به عنوان یکی از بهترین وکیل شرب خمر در کرج معرفی کرد. ایشان در حوزه سایر دعاوی حقوقی و کیفری نیز فعالیت دارند.

تخصص و مهارت:

  • 15 سال سابقه وکالت
  • ارائه مشاوره حضوری و غیرحضوری

آدرس: کرج، میدان نبوت، ساختمان صدرا، طبقه اول، واحد 1

غلامرضا تیموری

غلامرضا تیموری

غلامرضا تیموری وکیل پایه یک دادگستری و مشاوره حقوقی می باشد. ایشان بیش از 12 سال سابقه وکالت در حوزه های مختلف حقوقی و رسیدگی به پرونده های شرب خمر را دارند و در این حوزه به عنوان یکی از بهترین وکلا معرفی می شوند.

آقای تیموری با تسلطی که برقوانین دارند و همچنین با تکیه بر مهارت و توانایی خود که در طی سالیان ارائه خدمات حقوقی در حوزه وکالت کسب نموده اند می توانند پرونده های شرب خمر را در مدت زمانی کوتاه حل و فصل کرده و در صورت مجرم اعلام شدن موکلش سعی در کاهش میزان مجازات او خواهد داشت.

تخصص و مهارت:

  • 12 سال سابقه وکالت
  • کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی
  • ارائه مشاوره حضوری و غیرحضوری

آدرس: کرج، بلوار مطهری، زیرپل روحانی، ساختمان دفتر خدمات قضایی، طبقه دوم، واحد 3

اهمیت مشورت با وکیل شرب خمر

قوانین کشورمان ایران براساس قوانین اسلام و شرع و فقه تنظیم و تعیین شده است و با توجه به این که هر گونه مصرف و یا حمل و نگهداری مشروبات الکلی از نظر اسلام حرام اعلام شده از این رو قانونگذار برای پرونده هایی با این مضمون مجازات های سنگینی را در نظر گرفته است.

 قابل ذکر است قوانین مربوط به شرب خمر دارای تبصره های زیادی می باشد که درک آن نیازمند تخصص ودانش حقوقی بالایی است و بهترین وکیل شرب خمر در کرج با آگاهی بر تمامی این قوانین و جزئیات آن تسلط دارد.

از سوی دیگر زمان نیز در پیگیری و حل و فصل پرونده های قضایی نیز از اهمیت زیادی برخوردار است و افرادی که درگیر پرونده های مشروبات الکلی شده اند در صورتی که هر چه سریع تر دفاعیه خود را توسط وکیل مربوطه تنظیم کرده و به مرجع قضایی ارائه دهند موفق به کاهش مجازات خود خواهند شد.

هزینه حق الوکاله وکیل شرب خمر

همانطور که گفتیم برای استفاده از مشروبات الکلی در ایران مجازات های سنگینی در نظر گرفته شده است لذا افردی که درگیر این پرونده ها شده اند عاقلانه ترین کار برای جلوگیری از هر گونه زیان و خسارت بیشتر و جلوگیری از صدور حکم با بالاترین حد مجازات مراجعه و کمک گرفتن از بهترین وکیل شرب خمر در کرج است.

وکیل شرب خمر با تسلطی که بر قوانین و مقررات مربوطه دارد با سهولت و حساسیت بالاتری به حل و رسیدگی پرونده پرداخته و با استناد به قانون و تبصره هایی که برای آن در نظر گرفته شده به افرادی که وکالت آنان را قبول کرده کمک می کند.

در حالت کلی هزینه وکیل به عواملی نظیر مهارت وکیل، سابقه، تعداد پرونده هایی که در این حوزه به نتیجه رسانده بستگی دارد به این نکته نیز توجه داشته باشید برخی از دعاوی شرب خمر بسیار حساس بوده و و نیاز به زمان بیشتری برای رسیدگی و پیگیری در مراجع قضایی در جهت کسب نتیجه موفقیت دارد که در نتیجه حق الوکاله وکیل در این پرونده ها بیشتر خواهد بود.

هزینه حق الوکاله وکیل شرب خمر

نکاتی در مورد قوانین شرب خمر

براساس بیان بهترین وکیل شرب خمر در کرج برخی از نکات مهم در مورد قوانین شرب خمر به قرار ذیل است:

  • اسلام نوع و میزان مجازات را برای مجرمین شرب خمر به صورت صریح و آشکار بیان کرده و همچنین اعلام نموده در زمان زدن تازیانه به فرد محکوم به مصرف مشروبات الکلی، نبایستی تازیانه به سر و صورت او برخورد کند.
  • براساس قوانین شرع اسلامی میزان مصرف شرب خمر و همچنین حد خالصی  یا مخلوط بودن آن با مایعات دیگر در هر صورت موجب حد مجازات خواهد شد.
  • آب جو نیز در زمره مشروبات الکلی قرار دارد و حتی اگر حالت مست کنندگی نداشته باشد ولیکن به دلیل مصرف آن حد مجازات برای آن در نظر گرفته می شود.
  • در قانون مجازات اسلامی برای مصرف شرب خمر میان زن و مرد هیچ تفاوتی قائل نشده است.
  • قانون مجازات حد، برای افرادی که به منظور درمان بیماری مجبور به مصرف شرب خمر می شوند، قائل نمی گردد که در آیه 173 سوره بقره نیز به وضوح به این مورد اشاره شده است : (( هرکس به خوردن شرب خمر محتاج شود در صورتی که به نوشیدن آن ها تمایل نداشته باشد و از اندازه و سد رمق هم تجاوز نکند، گناهی بر او نخواهد بود که به صرف احتیاج مصرف کند.))
  • افرادی که به دلیل جهل و عدم آگاهی مایعات الکلی مصرف کرده اند در صورتی که بتوانند این ادعا را به اثبات برسانند به حد محکوم نخواهند شد.
  • اگر فردی با علم به حرام بودن مشروبات الکلی اقدام به مصرف آن نماید به مجازات حد محکوم می گردد.

کلام آخر

  در این مقاله سعی کردیم  مطالب مفیدی در رابطه با بهترین وکیل شرب خمر در کرج را در اختیار شما قرار دهیم. در صورتی که به هرگونه مشاوره در این زمینه نیاز دارید می توانید از طریق مراجعه به سایت وکیل چی، وکیل مورد نظر خود در این زمینه را به راحتی پیدا کنید. برای مشاهده مقاله بهترین وکیل شرب خمر در تهران کلیک کنید.

داشتن وکیل برای شرب خمر اجباری است؟

خیر، در صورتی که شخص مایل باشد می تواند خودش پیگیر روند پرونده شرب خمر باشند، ولی وکیل شرب خمر با توجه به تخصصی که دارد، باعث می شود که پرونده در زمان کوتاه تر و با نتیجه بهتری انجام شود.

آیا مصرف انواع مشروبات الکلی در میزان مجازات تفاوتی ایجاد می‌کند؟

در قانون مجازات اسلامی هیچگونه تفاوتی در نظر گرفته نمی‌شود.

آیا محکومین مشروبات الکلی، می توانند مشمول تعلیق مجازات قرار گیرند؟

اگرچه در تبصره3 ماده 703 آورده شده که: « دادگاه نمی تواند تحت هیچ شرایطی حکم به تعلیق اجرای مجازات مقرر در مواد 702 و 703 این قانون صادر نماید.» لیکن به موجب رای وحدت رویه هیئت عمومی دیوان عالی کشور در خرداد 1398 (که حکم قانون را دارد) مجازات های مقرر در ماده 702 قانون مجازات اسلامی را قابل تعلیق دانست.

5/5 - (2 امتیاز)

رقیه فتاحی

رقیه فتاحی هستم، لیسانس کامپیوتر دارم و بخاطر علاقه ای که به مسائل حقوقی و نویسندگی دارم، از سال 1398 کار محتوا نویسی تحت وب انجام می دهم و سعی می کنم اطلاعات حقوقی خودم را به روز کنم تا در سایت وکیل چی اطلاعات مفید و جدیدی را در اختیار کاربران قرار دهم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − نه =

دکمه بازگشت به بالا